دومین دستگاه سی.تی.اسکن مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج نصب و راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۲۲۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 15 May 2016
به گزارش بویرنیوز؛ شهر یاسوج دارای یک دستگاه سی.تی.اسکن بود و همین امر مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده و در بیشتر مواقع بیماران مجبور به سفر به شهرهای اطراف می شدند.

اهمیت این پروژه زمانی ملموس میشود که بدانیم نبود دستگاه سی تی اسکن به تعداد کافی در مرکز استان گلایه مندی شدید همشهریان، صف های طولانی انتظار برای دریافت خدمات و نارضایتی از بیمارستان های شهر را به وجود آورده بود.

42342342

بالاخره با جذب اعتباری قریب به ۲ و نیم میلیارد تومان، دومین سی تی اسکن شهر یاسوج راه اندازی شد.

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این دستگاه سی تی اسکن جزو مرغوب ترین ها در بازار می باشد و از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است.

همه اینها را وقتی بدانیم بیش از یک سال تلاش و پیگیری دکتر چمن و رایزنی های گسترده با وزارت بهداشت از زمان تحریم ها و در نوبت بودن شیراز و نورآباد و چندین شهر دیگر برای دریافت سی تی اسکن، در نهایت این تلاش به بار نشسته و با راه اندازی دومین سی تی اسکن یاسوج، مردم مرکز استان شاهد طعم طرح تحول سلامت باشند

چند نفر از بیماران حاضر در سالن افتتاحیه این دستگاه پزشکی به خبرنگار ما گفتند: یاسوج با اینکه مرکز استان بود و جمعیت آن روز به روز هم بیشتر می شود واقعا یک دستگاه سی تی اسکن جوابگوی حجم نیازهای ما نبود و راه اندازی این دستگاه ما را از خیلی از سفرها به شهر شیراز و حتی اصفهان بی نیاز می کند.

بدون شک با تجهیز بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به دومین سی تی اسکن، بخش زیادی از مشکلات درمانی همشهریان مرکز کهگیلویه و بویراحمد مرتفع شده و نیاز به سفر به سایر شهرهای همجوار و معضلاتی که در ادامه خود خواهد داشت را از بین خواهد برد.

BIMARESTAN EMAM SAJAD (1)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار