تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی برخی سیاسیون استان کهگیلویه و بویراحمد این فرصت را غنیمت شمرده و از این قابلیت به نحو مختلف سعی در بهره برداری حداکثری را دارند.
کد خبر: ۲۲۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 11 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،با پایان انتخابات مجلس دهم ، بهره برداری از شبکه های اجتماعی برای کاندیداها که به اوج خود ،برای تبلیغات رسیده بود،کمتر شده اما اهداف خاصی را دنبال می کند.
برخی سیاسیون استان خصوصا نمایندگان دور قبل و منتخبین فعلی هر کدام در جهت خاصی اقدام به نشر پیام هایی بر روی کانال ها و شبکه های اجتماعی می کنند.
تاجگردون:از جواب ندادن تلفن ها تا فعالیت لحظه ای شبکه های اجتماعی
غلام رضا تاجگردون یکی از نخبگان سیاسی استان است که به نحو احسن از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی استفاده می کند.با نگاهی به اینستاگرام و کانال تلگرامی غلام رضا تاجگردون خواهید دید که این نماینده مجلس اگر خود مدیریت این شبکه ها را انجام می دهد،پس بسیاری از وقت خود را صرف فضای مجازی می کند در صورتی که جواب گوشی همراه خود را نمی دهد(حداقل جواب نگارنده را که ظرف یک هفته اخیر تقریبا در تمام اوقات شبانه روز را امتحان کرده ام).
تاجگردون و شبکه های اجتماعی
عد هاشمی:پر مشغله ترین منتخب استان
عدل هاشمی پور نماینده حوزه ی کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده که با توجه به سابقه ی طولانی خود در زمینه های اقتصادی و اشتغال این روزها شرایط سختی را در زمینه مراجعات مردمی و پیگیری های میدانی برای به بوته عمل نشاندن وعده هایش، می گذراند، از شبکه های مجازی هم به نحو خوبی استفاده می کند و گاها در مناسبت ها و مواردی که تشخیص می دهد اطلاع رسانی انجام می دهد و اما مهمترین مزیت وی بر تاجگردون در این روزها پاسخگو بودن وی به تماس هایی است که با وی گرفته می شود(با توجه به تماس های مکرر نگارنده با وی و جوابگویی به تماس ها که در صورت جلسه بودن وی مسئول دفتر این منتخب پاسخگوست). البته خود هم چندین بار از مردم تقاضا کرده بود به وی اجازه دهند تا وقت خود را در این چند مدت در راستای انجام کارهای عام المنفعه صرف کند.
عدل هاشمی و شبکه های اجتماعی
غلام محمد زارعی:همچنان کم فروغ در شبکه های اجتماعی
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا که پس از کش و قوس های زیاد توانست یکبار دیگر با اعتمادی که مردم این حوزه به وی کردند بر صندلی اختصاص داده شده به این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی جلوس کند همچنان تنها شبکه اجتماعی (کانال تلگرامی)که منتسب به وی است را مدیریت می کند.هرچند پیام های منتشره بر روی این کانال بیشتر به چند تصویر از حضور وی در مراسم ترحیم برادر تاجگردون و چند موضوع دیگر محدود می شود.
از طرف دیگر خط تلفن همراه وی هم این روزها پاسخگو نیست(بنابر تماس های نگارنده ظرف یک هفته ی اخیر).
غلام محمد زارعی و شبکه های اجتماعی
سید علی محمد بزرگواری:برخط ترین مسئول استان
سید علی محمد بزرگواری که تا اوایل خرداد ماه نمایندگی حوزه ی کهگیلویه ، بهمئی،چرام و لنده را برعهده دارد،در این چند ماه اخیر به شدت در کانال تلگرامی خود به نام "نماینده عام المنفعه "که جدیدا نام آن را به "سید علی محمد بزرگواری" تغییر داد،فعال بوده و با انتشار اسناد و مدارکی تمام کارها و پیگیری های خود را به موکلینش ارائه داده است ضمن اینکه به انتشار عکس هایی از دیدارهای داخلی و خارجی خود پرداخت که برای مخاطبینش جالب و دیدنی بود.
در زمینه پاسخگویی به تلفن چون نگارنده تماسی با وی نداشت قضاوت بر عهده ی کسانی که با وی تماس داشته اند گذاشته می شود اما پیگیری های ما نشان داد وی به تماس ها معمولا پاسخگو بوده است.
سید علی محمد بزرگواری و شبکه های اجتماعی
سید محمد موحد بازنده ای که به طرفدارانش احترام می گذارد
سید محمد موحد یکی از سیاسیون با سابقه استان است که هرچند در انتخابات اخیر صندلی مجلس را به حریف خود عدل هاشمی واگذار کرد اما همچنان در کانال تلگرامی خود فعال بوده و هر از چند گاهی به طرفداران خود سر می زند و ارتباط خود با آنها را حفظ می کند و کانال تلگرامی وی هم در مناسبت های مختلف پیام هایی منتشر می کند.
سید محمدموحد و شبکه های اجتماعی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار