رییس کانون سراسری انبوه سازان کشور عنوان کرد:
رییس کانون سراسری انبوه سازان کشور گفت: با سود 22 درصد کسی صاحبخانه نمی شود و برای تولید و اشتغال باید به بخش مسکن که پیشران اقتصاد کشور است توجه کرد.
کد خبر: ۲۲۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 05 May 2016
به گزارش تابناک خوزستان؛ جمشید برزگر ظهر امروز  در همایش توسعه ی شهری مبتنی بر اندیشه ایرانشهر در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز اظهار کرد:  بعد از انقلاب کارهای شتاب زده ای در عرصه زمین و مسکن در جامعه به وجود آمد که آثار آن را هنوز نتوانستیم رفع و رجوع کنیم.

وی افزود: در تمام شهرهای بزرگ این یکی از آسیب هایی است که برای دولت ها خواهد بود بدون اینکه عالمانه و عاقلانه فکر کنیم این را کار را کردیم و حتی یک بنای مقاوم نساختیم  که این را در زلزله بم می توان به خوبی مشاهده کرد.

رییس کانون سراسری انبوه سازان کشور تصریح کرد: فقط در دوره اصلاحات به مسکن توجه اساسی شد  و همه مشکلات و گله و شکایت ها به خاطر عملکرد بد 8 سال گذشته بود که غیر قابل بخشودنی است.

برزگر ادامه داد: با سود 22 درصد کسی صاحبخانه نمی شود و برای تولید و اشتغال باید به بخش مسکن که پیشران اقتصاد کشور است توجه کرد.

وی عنوان کرد:  18 درصد اشتغال و 25 درصد نقدینگی  اقتضاد کشور در بخش مسکن است و تنها  بخشی که می تواند گره گشای اقتصاد مقاومیت باشد بخش مسکن است.

رییس کانون سراسری انبوه سازان کشور اضافه کرد: باید به طرف استفاده از تکنولوژی و مصالح مصرفی در بهینه سازی انرژی رو آوریم  و برای حل بهتر مشکلات با تشکل های کار آفرینی در استان همسو باشیم و نقش انبوه سازان را در اتاق های بازرگانی و شوراهای گفتگوی بخش خصوصی و دولت و انتخابات اتاق بازرگانی پررنگ کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار