عد از اتفاقات اخیر سالنهای ورزشی مجموعه تربیت بدنی شهر لیکک و عدم پایبندی مدیر کل به تعهدات خود بعد از یک روز،بیشترهیئت های ورزشی شهرستان بهمئی در اعتراض به مدیر کل کلیه فعالیت های ورزشی خود را تعلیق کردند.
کد خبر: ۲۲۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴ 02 May 2016
به گزارش سایت خبری آوای ماغر؛برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد، دو سالن ورزشی کوثر و 1200نفره مجموعه تربیت بدنی شهر لیکک با نظر مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و دستور مقامات قضایی پلمپ شد اما در فاصله ای بسیار اندک ،با حضور مدیر کل در روز گذشته فک پلمپ شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در میان اعتراض هیئت های ورزشی بانوان و آقایان به عنوان جامعه مصرف کننده ،مبنی بر اعلام نارضایتی از شخص مدیر کل و مستاجران قبل ، قول داد تا ساعت 8 امروز پاسخی قانع کننده و شفاف راجع به سالن های ورزشی شهر لیکک به اهالی ورزش شهرستان بهمئی دهد.

جهانبخش ایزدپور روز گذشته در جمع مسئولان هیئت های ورزشی شهرستان بهمئی در دفتر اداره ورزش و جوانان شهرستان، در پاسخ به رئیس هیئت کشتی شهرستان بهمئی که به وی گفت "شما تا مجبور نشدید و ترس از استاندار نبود، به اینجا نیامدید"، با یاد کردم قسم جلاله به شهدا، گفت: کسی مرا تهدید نکرد و تنها برای جمع کردن قضیه سالنهای ورزشی شهرستان بهمئی جلسه شورای اداری استان را رها کردم و به بهمئی آمدم.

وی گفت:قرارداد دو سالن ورزشی مجموعه تربیت بدنی شهر لیکک با نظر بازرسان اداره کل به خاطر تخلف در یکی از بندهای قرارداد، در تاریخ 25 فروردین امسال لغو شد .

ایزد پور خاطرنشان کرد: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد 26 سالن ورزشی داریم و برای اولین بار است که دو سالن ورزشی را پلمپ کردیم .

وی افزود: بعد از لغو قرار داد سالنها،از رئیس اداره ورزش و جوانان بهمئی خواستیم تا دو نفر جدید به عنوان مسئولان سالنها معرفی کند؛ استعلام و کلیه مراحل قراردادها انجام گرفت و منتظر نظر کارشناس رسمی دادگستری جهت قیمت گذاری جدید قرارداد هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:هر چند سالنها فک پلمپ شدند اما هر گونه فعالیت ورزشی قبل از انعقاد قرارداد جدید، باید زیر نظر فرماندار و اداره ورزش و جوانان بهمئی باشد که البته قیمت گذاری در اسرع وقت انجام می شود و مستاجران جدید فعالیت خود را آغاز می کنند.

ایزد پور در حالی که روز گذشته در جمع ورزشکاران اعلام کرد که مسئولیت سالنها تا قبل از انعقاد قرارداد،به فرماندار و اداره ورزش و جوانان بهمئی واگذار می شود که بعد از فک پلمپ مشاهده می شود همچنان سالنهای ورزشی در اختیار مستاجرانی هستند که قراردادشان در 25فروردین فسخ شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بهمئی در اعتراض به این وضعیت گفت: با توجه اصرار مدیر کل مبنی بر اینکه به شهیدم قسم میخورم تا مشکل سالنها حل نشود، کار را تمام نکنم و مستاجران جدید کار را شروع نکنند، از بهمئی نمی روم؛ تلاش خود را برای آرام کردن هیئت های ورزشی انجام دادم و از همه آنها خواستم تا اداره را ترک کنند.

رحمان اکبری افزود: مستاجرام قبل با تجمع 40 نفره در اداره ورزش و جوانان بهمئی ،حرمت اداره را شکستند و ضمن ایحاد رعب و وحشت، به مدیر اداره و کارشناسان اداره کل فحاشی و ناسزا گفتند و به طور مرتب ضمن تهدید مربیان ورزشی، امنیت اداره را به خطر انداختند.

وی گفت: از مدیر کل خواستم که نگذارد غائله ادامه یابد و فرهنگ ورزش تحت شعاع قانون شکنی و بی نظمی قرار گیرد.

به اذعان سرپرست اداره ورزش و جوانان بهمئی این مراتب طی نامه اداری به حراست اداره کل، نیروی انتظامی و رئیس شورای تامین ارسال گردید و مطالب نیز به صورت شفاهی و تلفنی به اطلاع اعضای شوای تامین و امام جمعه رسانده شد .

اکبری افزود: با توجه به اینکه یکی از این سالنها به صورت تشریفاتی به حبیب اله امیری واگذار شده بود و لازم بود فرد معر فی شده به عنوان مستاجر از هیئت ورزشی باشد، فردی که در سالن 1200 نفره به عنوان مستاجر معرفی شد در حضور کارشناسان اداره کل، حتی سالن خود را نمی شناخت.

اکبری در پایان گفت:امیری فردی دامدار است که عضو هیچ هئیت ورزشی نبوده و حتی ورزشکار سازمان یافته هم نمی باشد.

جامعه ورزشی شهرستان بهمئی همچنان منتظر پاسخ شفاف و قانع کننده مدیر کل ورزش و جوانان در این رابطه و تعین تکلیف سالنهای ورزشی مجموعه تربیت بدنی شهر لیکک هستند .

به گزارش سایت خبری آوای ماغر صبح امروز بیشتر هیئتهای ورزشی شهرستان بهمئی در اعتراض به این اتفاقات کلیه فعالیت های ورزشی خود را تا اطلاع ثانوی تعلیق کردند.

تماسهای مکرر خبرنگار آوای ماغر با مدیرکل ورزش و جوانان برای پیگیری این وضعیت تاکنون بی نتیجه بود و مدیرکل حاضر به پاسخگویی در این زمینه نیست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
فکر نکم جواب بده .ما نمیدونیم مدیر کل به چه خاطر از مستاجر های سالن میترسد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار