مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال ۹۴ برای فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان به سختی سپری شد.
کد خبر: ۲۲۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 28 April 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، رضا دهبانی‌پور پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه نخستین جایزه ملی داستان کوتاه "سقلاتون" در گچساران که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: اگر قرار است به سمت توسعه همه جانبه برویم، باید به سمت تعلیمات عمومی وآموزش حرکت کنیم.

وی فرهنگ و آموزش را از موضوعات بسیار مهم و تأثیرگزار در جامعه عنوان کرد و افزود: اگر در فرهنگ و آموزش مشکلاتی باشد به طور قطع در سیاست و اقتصاد نیز دچار مشکلاتی می‌شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال آموزش در محور و اولویت برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این استان قرار گرفته است.

دهبانی‌پور خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی در رشته‌های مختلف هنری برای هنرمندان جهت ارتقای سطح دانش آن‌ها در دستور کار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 95 قرار دارد.

وی بیان کرد: ما سال 94 را به سختی پشت سر گذاشتیم و البته مسئولان استان در کمک به ما دریغ نکردند ولی سال گذشته را به سختی سپری کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال گذشته ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرهای استان با کمترین منابع مالی و اعتبارات و هزینه‌ها کارهای ارزشمندی را انجام دادند.

دهبانی‌پور ابراز کرد: امیدواریم در سال 95 مسئولان کهگیلویه و بویراحمد توجه بیشتری به فرهنگ و ارشاد اسلامی در این استان داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار