مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌های شهرداری تهران در ادامه بازدیدهای میدانی خود از پروژه‌های عمرانی مناطق 22گانه، به منطقه 6 رفت.
کد خبر: ۲۱۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 27 April 2016
محمد شیری در ادامه بازدیدهای میدانی خود از پروژه‌های عمرانی مناطق، این هفته به منطقه 6 رفت تا به اتفاق تیمی از مدیران و کارشناسان واحدهای نظارت میدانی و اسنادی، روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی این منطقه را مورد ارزیابی قرار دهد.

در این بازدید به کارگاه پروژه‌های احداث مرکز خدمات اجتماعی- رفاهی خیابان الوند، مددسرا و اسکان کارگری، سرای محله و خانه کودک ساعی، پله دسترسی باغچه‌بان، بازسازی پله هشتم خیابان ولیعصر(عج)، مجموعه ورزشی و ساختمان مدیریت بحران کردستان و پاویون بیمارستان دکتر شریعتی سرکشی شد و کارشناسان نظارت عالیه اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌ها در قالب 2 تیم مجزا، وضعیت میدانی و اسنادی این طرح‌ها را مورد بررسی قرار دادند. 

پایش کیفی آخرین وضعیت اجرایی پروژه‌های احداث مسجد و سرای محله گلها و همچنین ساختمان ستاد اقامه نماز از دیگر برنامه‌های بیست و دومین بازدید میدانی مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌ها از پروژه های عمرانی مناطق 22گانه بود.

مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران در جلسه‌ای که متعاقب این بازدید میدانی و با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 6 برگزار شد، در سخنانی با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در ساخت و سازهای عمرانی، افزایش 3 برابری عمر مفید جداول بتنی در شهر تهران را نتیجه تغییر ساز و کارهای سنتی تولید مصالح به ساز و کارهای مدرن دانست و افزود: روزآمد کردن روش‌های اجرایی و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید به ویژه در شرایط انقباضی اعتبارات عمرانی، اقدامی مفید و راهگشا خواهد بود.

وی همچنین با تاکید مجدد بر ضرورت ارتقای کیفیت پروژه های روسازی آسفالتی در شهر تهران، از اجباری شدن آزمایش دوام آسفالت از تاریخ اول خردادماه سال جاری خبر داد و گفت: اجرای این راهکار نظارتی، تا 40 درصد عمر مفید آسفالت را افزایش خواهد داد.

شیری همچنین با قابل قبول خواندن وضعیت کیفی اقدامات عمرانی در منطقه 6، این منطقه را قطب علمی و آموزشی پایتخت دانست و با بیان آنکه اقدامات عمرانی این منطقه به دلیل وجود مراکز متعدد علمی و دانشگاهی، تحت نظارت مستقیم کارشناسان و دانشگاهیان قرار دارد، تاکید کرد سطح کیفی پروژه‌های عمرانی منطقه 6 باید از وضعیت متوسط مناطق 22گانه پایتخت بالاتر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار