تمرکز بارش های 2 روز آینده اساسا در غرب و جنوب استان خواهد بود و دیگر مناطق استان گاهاً شاهد آسمان ابری و شاید بارش های موقتی بهاری خواهند بود. سازمان هواشناسی فارس هشدار داد: به دلیل رخداد بارش‌های شدید و متناوب همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و تگرگ، خطر سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آب گرفتگی معابر وجود دارد.
کد خبر: ۲۱۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 13 April 2016
بر اساس نقشه های هواشناسی استان فارس تا عصر جمعه میزبان بارش های بهاری خواهد بود.اما این بارش ها بیشتر برای مناطق غربی و جنوبی استان خواهد بود.

به گزارش تابناک فارس:در واقع تمرکز بارش های 2 روز آینده اساسا در غرب و جنوب استان خواهد بود و دیگر مناطق استان گاهاً شاهد آسمان ابری و شاید بارش های موقتی بهاری خواهند بود.

در نتیجه بارش های متمرکز و مداوم برای غرب و جنوب استان و بارش هایی که در زبان های محلی استان فارس به آن تیره می گویند برای سایر نقاط استان قابل پیش بینی است.

هشدار هواشناسی فارس

سازمان هواشناسی فارس هشدار داد: به دلیل رخداد بارش‌های شدید و متناوب همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و تگرگ از امروز تا بعد از ظهر جمعه ۲۷ فرودین‌ماه به ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان فارس خطر سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آب گرفتگی معابر وجود دارد.

این سازمان به عموم مردم به ویژه عشایر توصیه می کند از تردد در مناطق مستعد سیلاب جدا خودداری کنند.

به دامداران نیز توصیه می شود به دلیل وقوع طوفان‌های تندری از قرار گرفتن در نقاط مرتفع و مستعد صاعقه خودداری کنند.

در این اخطاریه نسبت به امکان اختلال در آمد و شد وسایل نقیه به ویژه در نقاط کوهستانی نیز هشدار داده شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
ما که ندیدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار