رئيس امور آب و فاضلاب اسدآباد با ابراز نگراني از ميزان مصرف آب گفت: اسدآباد از لحاظ مصرف آب پرمصرف ترين شهر در غرب كشور است.
کد خبر: ۲۱۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 15 April 2016
رئيس امور آب و فاضلاب اسدآباد با ابراز نگراني از ميزان مصرف آب گفت: اسدآباد از لحاظ مصرف آب پرمصرف ترين شهر در غرب كشور است.

به گزارش ایرنا،محمود مرسلي در شوراي حفاظت از منابع آبي شهرستان با ابراز نگراني از ميزان مصرف آب در خانواده هاي اسدآبادي افزود: ميل به رفاه بيشتر ، شستشوي وسايل نقليه و كوچه با آب آشاميدني و علاقه به ايجاد فضاي سبز در منازل از دلايل اصلي افزايش مصرف آب است.

وي تصريح كرد: ميزان مصرف بهينه آب به ازاي هر نفر 170 ليتر در شبانه روز است كه متأسفانه اين مقدار در اسدآباد 214 ليتر است كه با وجود اخطارهاي كتبي و شفاهي و درج در قبوض آب بها همچنان مصرف آب در اين شهر بسيار زياد و خارج از الگوي مصرف است .

رئيس امور آب و فاضلاب اسدآباد صرفه جويي و استفاده بهينه، مطلوب و منطقي آب را خواستار شد و هشدار داد: در سالجاري انشعاب مشتركين پرمصرف قطع و امتياز آنها باطل خواهد شد.

مرسلي از حفر دو حلقه چاه جديد در اسدآباد خبر داد و افزود: آب مورد نياز شهر از طريق هفت حلقه چاه تأمين مي شد كه سال گذشته چهار حلقه دچار رانش و تخريب شد و چنانچه امور آب مجوز حفاري را صادر كند مي توانيم 10 حلقه چاه جديد را وارد مدار كرده و اميدوار باشيم كه در تابستان مردم با كم آبي مواجه نشوند.

شهر اسدآباد 18 هزار و 500 مشترك آب و 6 هزار و 500 مشترك فاضلاب دارد.

شهرستان اسدآباد با 110 هزار جمعيت در 45 كيلومتري همدان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار