رئيس مركز پيش بيني اداره كل هواشناسي خراسان رضوي از ادامه بارشهاي باران تا اواخر هفته جاري به صورت متناوب در مناطق مختلف اين استان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 10 April 2016
به گزارش خبرگزاري تابناك خراسان رضوي، يحيي قايني پور، رئيس مركز پيش‌بيني اداره كل هواشناسي خراسان رضوي گفت: بارش باران از عصر ديروز 21 فروردين در 10 شهرستان خراسان رضوي آغاز شده كه به صورت متناوب، رگباري و پراكنده ادامه خواهد داشت.
وي بيشترين ميزان بارش را در اين مدت مربوط به قوچان با 22 ميليمتر اعلام و بيان كرد: ميزان بارش در مشهد نيز از ديشب تاكنون دو ميليمتر بوده است.
قايني پور ادامه داد: تا روزهاي پاياني هفته جاري، بارش‌ها بيشتر در نيمه غربي و شمالي استان ادامه خواهد داشت و در روز جمعه و روزهاي ابتدايي هفته آتي تمام استان را در برمي گيرد.
رئيس مركز پيش بيني اداره كل هواشناسي خراسان رضوي همچنين با اشاره به روند افزايشي دما از فردا در مناطق مختلف خراسان رضوي گفت: بيشينه دماي هواي مشهد در روزهاي پاياني هفته جاري به بيش از 20 درجه خواهد رسيد.
وي بيشينه دماي امروز هواي مشهد را نيز 15 درجه ذكر كرد. همچنين قوچان با دماي هفت درجه و محولات با دماي 29 درجه به ترتيب سردترين و گرمترين شهرهاي خراسان رضوي در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار