مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: جایگاه فرهنگ در فرآیند توسعه همه جانبه زیرساختی است و این امر توجه بیش از پیش به بخش فرهنگ وهنر در برنامه های توسعه را دوچندان کرده است.
کد خبر: ۲۰۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 10 April 2016
به گزارش ایسنا "رضا دهبانی پور " روز شنبه، 21 فروردین ماه در شورای مدیران فرهنگی تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اهمیت رسالت کاری دستگاه های فرهنگی افزود: تشکیل شورای فرهنگی در استان گامی در جهت هم انسجام بخشی، هم پوشانی و هم افزایی فعالیت های دستگاهای فرهنگی زیرمجموعه وزارت فرهنگ اورشاد اسلامی است.

وی رصد مطلوب اهداف، برنامه ها، نیازها و تنگناهای دستگاه های فرهنگی در قالب برگزاری نشست های ماهانه و ارائه گزارش آن به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهداف فعالیت شورای فرهنگی دستگاه های فرهنگی در استان است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد اهتمام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازماندهی فعالیت ها، رفع موانع، ارائه پیشنهاد، ارائه اهکار و کمک به پیشبرد اهداف فرهنگی در استانها و اتخاذ تصمیم های مناسب را از دیگر اهداف شورای فرهنگی دستگاه های وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها برشمرد.

به گزارش ایسنا، در این نشست که مدیران حج و زیارت، نهاد کتابخانه های عمومی، کانون مساجد و خبرگزاری جمهوری اسلامی کهگیلویه وبویراحمد حضور داشتند، در خصوص اهداف و فعالیت های این شورا بحث و تبادل نظر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار