مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بمناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همایش پیاده روی حرم تا حرم از ساعت هفت صبح امروز از حرم امامزاده عبدالله (ع) تا حرم امامزاده مختار (ع) یاسوج و در مسیری به طول حدود 10 کیلومتر برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 13 March 2016
حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مراسم مذهبی و فرهنگی هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم به همراه هیات های مذهبی یاسوج حضور داشتند.
وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این مراسم با در دست داشتن بیرق های سیاه و سبز و سردادن نواهای یا زهرا (س) و یا صاحب الزمان (عج) در سوگ شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اشک ماتم ریختند.
جنتی پور اظهار کرد: همایش پیاده روی حرم تا حرم حدود 10 سال است که با حضور مردم ولایتمدار یاسوج همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در این شهر برگزار می شود.
وی عنوان کرد: این مراسم به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری سپاه فتح، جمعیت هلال احمر و ستاد اقامه نماز استان، شهرداری یاسوج و هیات های مذهبی و فرهنگی امامزاده عبدالله (ع) و امامزاده مختار (ع) یاسوج برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار