نماینده دماوند:
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با حمایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب در مذاکرات اخیر با گروه 5+1 حضور یافتند و از دستاوردهای نظام دفاع کردند.
کد خبر: ۱۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 06 April 2015

حمیدرضا مشهدی عباسی در گفت و گو با ایرنا باقدردانی از تلاش های تیم مذاکره کننده ایران با گروه 5+1 و کسب دستاوردهای ارزشمند برای کشور افزود: کسب این دستاورد موجب مطرح شدن بحث های متعددی از سوی موافقان و مخالفان شد ولی باید بدانیم که تیم مذاکره کننده سیاست های نظام را در راستای تحقق این دستاورد بیان کرد.

وی گفت: یکی از سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، صلح طلبی و ایجاد آرامش است که تیم دیپلماسی ایران در مذاکرات اخیر نه تنها به گروه 5+1 بلکه به تمامی کشورهای جهان ثابت کردند که ایران به دنبال صلح و امنیت است.

مشهدی عباسی خاطرنشان کرد: ایران برای توسعه انرژی هسته ای تنها به دنبال پیشرفت در عرصه های مختلف اقتصادی، پزشکی، هوا فضا است و از هرگونه ساخت صلاح هسته ایی فاصله می گیرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام دیگر اقدام تیم هسته ایی ایران در مذاکره اخیر، معرفی ایران به دیگر کشورها با وجود تبلیغات منفی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مشهدی عباسی افزود: دشمن گرچه در طول دوره های مختلف روش های متفاوتی را برای ضربه زدن به ایران انتخاب کرد ولی این توافق موجب شد تا تبلیغات صورت گرفته علیه ایران شکل دیگری به خود گیرد و اهداف دشمن را خنثی کند.

وی درایت های رهبر معظم انقلاب در بحث نرمش قهرمانانه و همچنین سیاست های کلی نظام را در موفقیت تیم مذاکره کننده موثر دانست و گفت: این توافق هرگونه بهانه را از دشمن گرفت و با تلاشی هوشمندانه به سمتی رفت تا دستاوردهای نظام که از ابتدای انقلاب تاکنون شکل گرفته است حفظ شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار