خشدار سابق شهرستان شیراز گفت: اگر کسی سعی در برخورد گزینشی با احکام اسلام داشته باشد بداند استکبار داخلی که وظیفه او تضعیف اسلام ناب است را یاری کرده است.
کد خبر: ۱۸۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 22 February 2016
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام، محمد جهانبخش در جمع مردم چرام با بیان اینکه امروز برخی از ما مردم متدین و مسلمان در حال ظلم کردن به اسلام و دین هستیم، اظهار داشت: ظلم کردن به دین و اسلام مقدمه ای برای ظلم کردن به متدینین و مسلمانان است.

بخشدار سابق شهرستان شیراز، افزود: اگر که مسلمانان دین را یک مجموعه بهم پیوسته نداند و برخورد تبعیض آمیز و بخشی نگری و تسلیم در مقابل برخی از احکام الهی داشته باشند و در مقابل بخش مهمتر احکام الهی سر تسلیم فرو نیاورند در حق دین و در وهله بعد در حق متدینین ظلم روا خواهد شد.

 جهانبخش با بیان اینکه باید تمام اسلام را توامان و یکجا ببینیم، خاطرنشان کرد: اگر کسی سعی در برخورد گزینشی با احکام اسلام داشته باشد بداند استکبار داخلی که وظیفه او تضعیف اسلام ناب است را یاری کرده است.

وی اسلام ناب را هدیه و رهاورد حضرت امام(ره) دانست و گفت: تفاوت اسلام ناب با اسلام آمریکایی در میزان ضریب دادن اهمیت به موضوعات است .

  جوانترین بخشدار شیراز در دولت نهم با اشاره به مقوله مهم امر به معروف و نهی از منکر، ابراز داشت: در اسلام ناب امر به معروف و نهی از منکر تنها مربوط به مقوله حجاب نیست بلکه می بایست معطوف به اصحاب ثروت و قدرت و حاکمان جمهوری اسلامی ایران هم قرار بگیرد.

 جهانبخش با بیان اینکه امام(ره) فرمودند که انقلاب اسلامی در تقابل با ظلم و تحجر اتفاق افتاد، تصریح کرد: امام و مردم اسلام علوی و اسلام سیاسی و اجتماعی و در یک کلمه اسلام ناب را از زیر آوار اسلام مناسکی و اسلام فردی و عبادی نجات دادند.

 وی افزود: متاسفانه برخی ها فکر می کنند هر وقت حرف از حکومت اسلامی و نظام اسلامی می شود صرفا باید دفاع بکنند در صورتی که ما معتقدیم اصل حکومت اسلامی برای تحقق عدالت اجتماعی و به پا داشتن قسط و عدل بود.

 این کاندید جوان ادامه داد: اگر کسی در مقام برقراری قسط و عدل در این مسیر مزاحم شد آنوقت باید از حکومت دفاع کرد.

 جهانبخش گفت: امروز متاسفانه برخی احساس می کنند که با سکوت در مقابل فساد و با ترک فلسفه اصلی تشکیل نظام اسلامی می توانند پایه های حکومت علوی و فسادستیز خمینی کبیر و مقام معظم رهبری را تقویت بکنند.

 وی با اشاره به پیام امام(ره) که فرمودند اگر در کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز بشود چشم طمع دشمنان از آن کشور قطع می شود والا باید هر لحظه منتظر حادثه بود، تصریح کرد:  اما متاسفانه برخی از آحاد حزب الله و متدینین ذهنشان ذهن تهدید محور شده و از فسلفه حکومت که برقراری قسط و عدل و مبارزه با فساد بوده است توجه شان منصرف شده و هر لحظه باید منتظر برخورد با تضعیف کنندگان دولت جمهوری اسلامی ایران هستند به جای اینکه فکر عدالتخواهی را محقق کنند و برای تحقق عدالت اجتماعی تلاش بکنند صرفا منتظر هستند تا کسی به لحاظ نظامی یا فرهنگی با جمهوری اسلامی ایران تقابل بکند تا جواب آن را بدهند.

 این کاندید با بیان اینکه این دفاع از جمهوری اسلامی ایران نیست، افزود: خاک بر سر آن فرد بیشعوری که احساس می کند با سکوت در مقابل فساد و بی تفاوتی در قبال استخدام های غیرقانونی، رانت خواری و ویژه خواری می تواند جمهوری اسلامی ایران را تقویت کند.

بخشدار سابق شهرستان شیراز با بیان اینکه برخلاف فرمایش امام دو قطبی کاذبی در جامعه بوجود آمده، ابراز داشت: امام در اواخر عمر شریفشان فرمودند درگیری حقیقی، جنگ بین فقر و غناست، جنگ بین اسلام مستضعفین و مستکبرین عالم است، جنگ بین اسلام محرومین و اسلام مرفهین بی درد است اما متاسفانه برخلاف فرمایشات آن پیر سفر کرده یک دو قطبی جعلی و کاذب به اسم چپ و راست ایجاد کردند.

وی افزود: بعدها این دو قطبی کاذب، به اصولگرایی و اصلاح طلبی تغییر نام داد، آقایان وقتی در انظار عمومی به همدیگر می رسند، اصولگرایان، اصلاح طلب ها را به ضدیت با دین و ارزشها متهم می کنند و اصلاح طلب ها هم اصولگرایان را به ضدیت با آزادی های عمومی و حقوق بشر متهم می کنند، اما وقتی که سبک زندگی هر دو طیف را نگاه می کنیم، می بینیم که خانه هایشان در شمال تهران دیوار به دیوار است و پسران و دختران این آقایان به اصطلاح دشمن در خانه های هم به عنوان زن و شوهر زندگی می کنند و در غارت اموال بیت المال و اختلاس و ارتشاء، اتحاد ملی و انسجام غیر اسلامی دارند.

 این کاندید جوان انتخابات، گفت: امام به صراحت گفته است که نماینده ملت باید از طبقه متوسط و محروم جامعه باشد، بنابراین نمی شود با کاروان های ماشین های لوکس و شاسی بلند و ترک تشریفات قانونی مناقصه ها در واگذاری پروژه ها، ادعای خدمت به مردم محروم را داشت.

جهانبخش در پایان با بیان اینکه باید‌ نهضت ارائه کارنامه و برنامه پیش بینی شود تا در بستری شفاف، مردم با اندیشه های پنهانی کاندیدا ها آشنا شوند، تصریح کرد: برای سومین بار از همین تریبون رسمی و در حضور شما مردم از نماینده شانزده ساله کهگیلویه آقای محمد موحد و همچنین عدل هاشمی برای حضور در یک مناظره در زمان و مکان پیشنهادی خود آقایان بر اساس گفتمان امام و رهبری دعوت می کنم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار