کنگره بین‌المللی پوست از پنجم تا هفتم اسفندماه جاری، از سوی مرکز تحقیقات مولکولی پوست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مرکز اسناد و کتابخانه ملی مرکز فارس، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۸۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 21 February 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز: معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه اظهار داشت: در کنگره بین‌المللی پوست که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت می‌گیرد حدود 250 متخصص و دستیار رشته پوست از سراسر کشور و شش مهمان خارجی، از کشورهای آمریکا، آلمان، یونان، ایتالیا، اسپانیا و هند، حضور دارند.

بصیر هاشمی افزود: این کنگره موفق به کسب مجوز بین‌المللی از حوزه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شده و دارای 12.25 امتیاز بازآموزی برای متخصصان پوست است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، انجمن International Society of Teledermatology  Worldwide Laser Institute و انجمن متخصصان پوست ایران، از حامیان اصلی این کنگره هستند.

هاشمی اضافه کرد: این کنگره، با هشت کارگاه تخصصی در زمینه‌های مختلف رشته پوست، با حضور 35 سخنران علمی، برگزار می‌شود و یکی از قسمت‌های کنگره به ارائه Hypothesis  علمی در رشته پوست از سوی دستیاران این رشته اختصاص داده شده است .

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: در این کنگره، نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آرایشی بهداشتی، با حضور حدود 30 شرکت، برگزار می‌شود.

ریاست این کنگره بر عهده فرهاد هنجنی بوده و فریده جوکار و نسرین صاکی به‌عنوان دبیران اجرایی، لادن دستغیب و مژده سپاس‌خواه به‌عنوان دبیران علمی این کنگره، فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار