راهپیمایی حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح علیه رژیم صهیونیستی، امروز همزمان با سراسر کشور در فارس برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳ 19 April 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: راهپیمایی در شهر شیراز از شبستان امام خمینی حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام آغاز شد و نمازگزاران در مسیر‌های بست شهید دستغیب، خیابان شهید دستغیب و چهار راه پیروزی با سر دادن شعار‌های حمایت از اقدام مقتدرانه ایران راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با شعار «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا » انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند و همچنین با حمایت همه‌جانبه از اقدام غیرتمندانه سپاه پاسداران در مجازات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، این حرکت را تحسین‌ برانگیز دانستند.
مراسم راهپیمایی حمایت از عملیات مقتدرانه وعده صادق و شکست هیمنه پوشالی رژیم فاسد صهیونیستی در سایر نقاط فارس هم برگزار شد.

 

رژیم صهیونیستی سیزدهم فروردین، با حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق قوانین بین المللی را نقض کرد و هفت نفر از نیروها و مستشاران جمهوری اسلامی را به شهادت رساند .

سپاه پاسدارانِ انقلاب اسلامی هم در عملیات گسترده موشکی و پهپادی، بیست و ششم فروردین امسال با موفقیت، مواضعی مُعّین، از رژیم صهیونیستی را در سرزمین‌های اِشغالی، هدف قرار دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار