جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران
جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: همه افراد در انتخابات باید از عملکرد و رزومه کاری کاندیدای مورد نظر آگاهی کامل داشته باشند که در مرحله نخست انقلابی بودن کاندیدا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است
کد خبر: ۱۸۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 13 February 2016

به گزارش تابناک مازندارن ،حسین محمدرضایی در همایش نهضت روشنفکری در میاندورود، با اشاره به برپایی راهپیمایی باشکوه ملت ایران در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: افراد بسیاری در شکل‌گیری انقلاب نقش مهمی داشته و در برپایی این نظام سهیم بودند.

وی بیان کرد: همه افراد باید بدانند که انقلاب اسلامی در چه جایگاهی قرار دارد و چه عواملی موجب تهدید این نظام می‌شود، این تهدیدها همیشه قبل از انقلاب وجود داشت و با برپایی این انقلاب به‌شدت آن افزوده‌تر شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه کشورهای غربی در صدد ضربه زدن به نظام هستند، تصریح کرد: کشورهای غربی در تلاش هستند تا فضای دینی و معنوی ایران را تغییر دهند و در این راستا به‌وسیله جنگ نرم نقشه‌های شوم خود را عملی می‌کنند، زیرا به‌خوبی به این نتیجه رسیدند که با جنگ سخت‌افزاری هرگز نتوانستند به موفقیت دست پیدا کنند.

محمدرضایی تضعیف عملکرد انقلاب را هدف دشمن دانست و گفت: ملت ایران باید عوامل تهدیدها را بشناسند، در غیر این‌صورت ضرر جبران‌ناپذیری به دستاوردهای انقلاب وارد می‌شود، هدف دشمن از بین بردن انقلاب اسلامی است و در تلاش برای تضعیف عملکرد درونی نظام هستند.

این مسئول اضافه کرد: ماهیت و عملکرد قوی ایران به گوش همه جهانیان رسید و آمریکا در صدد ضربه‌زدن به اسلام به شکل تدریجی درازمدت است و با راه‌اندازی انواع تکنولوژی‌های پیشرفته درصدد تحقق این امر است.

* فراگیر شدن ابزارهای ارتباط جمعی راهی برای نفوذ دشمن

وی با اشاره به اینکه ابزارهای ارتباط جمعی در حال فراگیر شدن است، ادامه داد: دشمن به شدت از این ابزارها استفاده کرده و به‌وسیله انواع وسایل ارتباط جمعی به‌سمت افکار جوانان و نوجوانان نشانه رفته تا بتوانند دین و معنویت را در جامعه ایرانی کم‌رنگ کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران وظیفه بسیجیان را در جامعه مهم و ضروری عنوان کرد و افزود: دین اسلام موجب شد تا کشورهای غربی با بحران و چالش جدی روبه‌رو شوند، بسیجیان موظف هستند تا با ترویج فرهنگ دینی و اسلامی موجب گسترش اسلام شوند.

محمدرضایی با بیان اینکه دین‌شناسی پایه اصلی خداشناسی است، تصریح کرد: باید به‌وسیله دین‌شناسی از جامعه و ارزش‌های انقلاب دفاع کنیم و در مرحله نخست از خود شروع کرده و به دیگران نیز انتقال دهیم.

وی با تأکید بر اینکه همه ما موظف هستیم تا در حفظ ارزش‌های نظام سهیم باشیم، ادامه داد: همه ما باید ائمه اطهار و معصومین را الگویی در زندگی خود بدانیم و به‌وسیله رهنمودهای آنها در راه حفظ دین تلاش کنیم، زیرا انقلاب و نظام را مدیون اسلام ناب محمدی هستیم و باید قدر این انقلاب را بدانیم.

این مسئول به نقش مهم و حساس بسیجیان در پیشبرد اهداف جامعه اشاره کرد و گفت: بسیجیان باید با احساس تکلیف و درک درست از جامعه در مسیر انقلاب گام موثری بردارند و آگاه به اهداف دشمن باشند.

* اقتدار ایران در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان ثابت شد

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه جامعه ما نیازمند اخلاق اسلامی است، خاطرنشان کرد: هنجارهای اجتماعی در جامعه بسیار مشاهده می‌شود، همه این موارد نشأت گرفته از عدم اخلاق اسلامی است و همین امر به ظاهر ساده موجب بروز مشکلات و معضلات جدی در جامعه می‌شود.

محمدرضایی مشارکت مردمی و هم‌سو بودن را رمز پیروزی دانست و اظهار کرد: مشارکت مردمی فعالیت تعیین‌کننده‌ای است که دشمن توان مقابله با آن را ندارد، هشت سال دفاع مقدس، پیروزی انقلاب اسلامی و مشارکت مردم از قشرهای مختلف به‌خوبی گویای این امر است.

وی تأکید کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن به همه جهانیان ثابت کردند که بر سر آرمان‌های امام و شهدا ایستاده و این ایستادگی و اقتدار هم‌چنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین انتخاباتی است که همه مردم در آن سهیم هستند، دشمن در عرصه انتخابات به‌شدت در کمین براندازی و بدجلوه دادن نظام است.

 وی آگاهی در انتخاب فرد کاندیدا را یکی از وظایف مهم و حساس عنوان کرد و گفت: همه افراد در انتخابات باید از عملکرد و رزومه کاری کاندیدای مورد نظر آگاهی کامل داشته باشند که در مرحله نخست انقلابی بودن کاندیدا از اهمیت ویژه‌ای برخودار است که مقام معظم رهبری بارها به آن بسیار اشاره کرده‌ان

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار