تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
فرماندار شهرستان گچساران گفت: یک شنبه شب ساعت 20 شب یکی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران توسط یک موتور سوار با سر و صورت پوشیده مصدوم شد
کد خبر: ۱۷۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 09 February 2016
یکی از کاندیداهای انتخاباتی حوزه ی گچساران به وسیله ی اسلحه ی ساچمه زنی افرادی ناشناس مورد اصابت قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.
به گزارش  تابناک کهگیلویه وبویراحمد، با درج این خبر در فضای مجازی و انتشار سریع آن فرماندار گچساران در میان خبرنگاران ضمن تایید این خبر به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت.
فرماندار شهرستان گچساران گفت:  یک شنبه شب ساعت 20 شب یکی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران توسط یک موتور سوار با سر و صورت پوشیده مصدوم شد.
وی بیان کرد: مصیب افتخاری یکی از کاندیدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت با تفنگ ساچمه زنی در گچساران مورد اصابت گلوله قرار گرفته و حال او کاملا خوب است.
فرماندار شهرستان گچساران تصریح کرد: این اتفاق در جلو دفتر کار او واقع در محله کارکنان دولت 20 شمالی رخ داده است.
رحیمی با بیان اینکه این حادثه سه مصدوم داشته است، خاطرنشان کرد: به غیر از افتخاری دو نفر دیگر از بیمارستان مرخص شدند.
وی ادامه داد: حال این داوطلب مجلس دهم کاملا خوب بوده و تنها برای چکاب در بیمارستان تا امروز مانده است و به زودی مرخص می شود.
فرماندار شهرستان گچساران بیان کرد: اگر داوطلبی از چهار چوب قانون خارج شده تذکرات به آنها داده شده و این تذکرات مکتوب موجود است.
رحیمی افزود: متاسفانه مصیب افتخاری در روز 12 بهمن ماه با ایجاد پلاکارد و تجمع دانشجویان تذکراتی به وی از سوی مراجع قانونی داده شد که ترتیب اثر ندادند.
وی ادامه داد: تا این لحظه هنوز برای هیچ مسئولی فرد ضارب شناسایی نشده است و مردم از دامن زدن به شایعات و ربط دادن این اتفاق به جناح های مختلف خودداری کنند.
فرماندار گچساران اضافه کرد: پس از حادثه دادستان گچساران شخصا به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کرده و اظهارات آقای افتخاری را شنید و تا کنون این داوطلب از هیچ کس شاکی نشده است. احتمال دارد انگیزه این اتفاق شخصی بوده باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
اقای فرماندار تمام اتفاقات وحمله به اقای افتخاری را متوجه
مصدوم کرده وبنظر میرسد این کاندید رقیب اصلی کاندید مورد
حمایت فرماندار باشد والا یک فرماندار قبل از بررسی موضوع
توسط مراجع ذیصلاح به این صراحت اظهارنظر نمیکر د
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار