وخداوند آنچه از آن مردم است تغییر نمی دهد جز آنکه خود ایشان تغییر کنند. (سوره رعد، آیه ۱۱)
کد خبر: ۱۷۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 05 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

در این برهه حساس از دوران سیاسی کشور، آنچه در متن و بطن جامعه می گذرد، خواسته های برجای مانده بسیاری است که تحقق آنها، حرکت و پویایی را به جامعه ارزانی می کند و پیگیریشان از عهده کسانی برمی آید که اصلاح امور را در اندیشه دارند و بدان عمل می کنند. جوانان این مرز و بوم مقدس به عنوان بخشی از این جامعه بزرگ که پویش فکری و عملی جزء جدایی ناپذیر آنها به شمار می رود، به مانند سایر اقشار، تنها منتظر فردایی روشن ماندن را کافی ندانسته و برخود لازم می دانند که به دور از شعار زدگی، افراط و تفریط گرایی ,انحصار طلبی خواستار ترویج مشی اصلاح طلبی توام با تفکر اعتدالی باشند تا به عنوان سازندگان فردایی نیکو، در این مجال اندک افتخاری دیگر در کارنامه سیاسی میهن درج کنند.

ما جوانان اصلاح طلب حامی دولت استان آذربایجان غربی در فعالیتی فرا حزبی و با هدف مشترک  موفقیت جبهه اصلاحات و حامیان دولت تدبیر و امید گرد هم آمده ایم تا در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با پایبندی به اصول مترقی قانون اساسی و منویات مقام معظم رهبری، با تبیین هدفی واحد برای اعتلای حرکت اصلاحی کشور، ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین جوانان در جهت استقلال، آزادی و پیشرفت ایران اسلامی فعالیت های پیشین و موفق خود در انتخابات پرشور سال ۹۲ را با نظر به موارد زیر به شیوه ای انسجام یافته تر پی گیریم.

"پویش جوانان اصلاح طلب آذربایجان غربی” با درس گیری از اصلاح گر بزرگ و ماندگار تاریخ، سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع)، برای جلب مشارکت عمومی در راستای منافع ملی کشور و به منظور ایجاد بستری مناسب برای نمود و بروز تفکرات اصلاح گرانه امور کشور و ایجاد امکان برای انتخاب این تفکر، گام های استواری برخواهد داشت.
چرا که معتقدیم:
انتخابات مجلس شورای اسلامی، فرصتی حیاتی برای اعتلای نقش سازنده جوانان در سپهر سیاسی کشور است. براین اساس پویش جوانان اصلاح طلب حامی دولت همزمان با دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی که بزرگترین پویش علیه طاغوت و انحصار طلبی بود, با هدف ایجاد آینده ای بهتر برای کشور موجودیت رسمی خود را اعلام میکند.



مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار