با مخاطبان:
امید به اینکه بعد از بررسی و بازبینی اعتراضات ، تایید شدگانی باشند.البته باز هم دیر نشده نباید فرصت از دست برود دو روز دیگر تا رسیدگی به شکایات و اعتراضات نسبت به جامانده ها از کاروان رقابت مانده است،امید داریم که ، یکی چهره های قدرتمند و شاخص اصلاحات کهکیلویه بزرگ تایید صلاحیت نهایی شود
کد خبر: ۱۷۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 05 February 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در ادامه می وانید یادداشت مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویر احمد است و درج آن به معنی تایید یا تکذیب آن نیست.شما هم می توانید با درج یادداشت به آن واکنش شان داده و در جهت تایید یا تکذیب کل یا بخشی از آن اقدام کنید.
نخست ، گریزی به منشور اصلاحات و اصلاح طلبی بزنیم :
الف) - من اصلاح‌طلبم ، يعني اصول ابتدايي اخلاق و منش انساني را مي‌شناسم .
ب) - من اصلاح‌طلبم ، يعني فرشته نيستم و قطعاً رقيب من ديو نيست .
ج) - من اصلاح‌طلبم ، يعني مي‌دانم که شفافيت نخستين پايه ارتباط صادقانه با بدنه اجتماعي است ،
پس خودم را از تزوير و شیطنت و ابليس‌هاي دروني‌ مي‌رهانم .
د) - من اصلاح‌طلبم ، يعني مي‌دانم نبايد براي کسب قدرت دروغ گفت و حاکميت را يکسره تطهیر کرد .
ه) - من اصلاح‌طلبم ، يعني برانداز نيستم ، يعني ايمان دارم اگر قدرت انهدام يک ساختمان و خلق طرح جديدي دارم بدون دقت لازم و استفاده از مصالح مفيد ، آن ساختمان قديمي را يکسره به نابودي نمي‌کشم .
و) - من اصلاح‌طلبم ، اما تا آن هنگام که دردِ ديگران بر دردِ خودم مقدم باشد.
آری ، من یک اصلاح طلبم
انتخابات؛ کلمه ای که با شنیدن و یا نوشتنش مردم دیار کهگیلویه بزرگ به یاد دو پیر اصلاحات که هر دو در یک جناح فکری و یک هدف را دنبال میکردند ، اما رقیب یکدیگر بودند.
رقیبانی که هیچ وقت طعم خوش پیروزی را نچشیدند.
جناح راست اصولگرا پیروز میشدند و ما با دو دستگی هایمان نردبان موفقیتشان بودیم.هر دور با مقاومت هایی که نشان میدادند باعث شکست میشدند نه برای خود بلکه برای یک جریان ،جریانی که 24 سال در حسرت پیروزی است،جریانی که 24 سال شکست خورده ،چند دوره از رقیب نبوده بلکه از رفیق خود شکست خورده ، از دوستانی که غرورشان شکستشان داد نه خود و طیفش را... بلکه کل جریان را شکست دادند ؛24 سال کرسی مجلس در خدمتجناح مقابل.
چندین دوره نیز عاملِ شکست خودمان بوده ایم، با نفاق و تفرقه درون گروهی و تشکیلاتی که نصیب اصلاحات کهکیلویه شد.اصلاح طلبان سرگرم اختلافات و دوگانگی و اصولگرایان حسن استفاده را بردند.ما را به جان هم انداختند به نام طیف لاهوتی و منطقیان و دوستان
فراموش کردند در تفرّق ره به جایی نمی بریم. این تمثیل قدیمی یادشان رفته بود که ؛ پدری که در شرف مرگ بود ، فرزندانش را خواست و به هر کدام تک چوبی داد تا بشکنند و فرزندان دیدند و درک کردند که به راحتی آن تکه چوبها شکست!بار دیگر پدر پیر به آنها چند چوب داد ، سپس آنها تلاش به شکستن چوبها کردند و ناکام ماندند...
آنان فهمیدند که استقامت چوب ها در کنارِ هم و باهم بودنشان سخت و پایدار هستند و آموختند که همیشه باید پشت هم و در کنار هم باشند.
تجربه روزگا است و پند تاریخ اما ما پشت هم نبودیم...
ما در کنار هم نبودیم...
ما غرور را کنار نگذاشتیم...
ما با مشورت عقل عمل نکردیم
به گفته شاعر شیرین سخن شیراز:

هرچه گشتم که بپرسم سبب درد فراق
مفتی عقل در این مساله لایعقل بود
خودمان بانی و باعث پیروزی رقیب بودیم،ما احترام را کنار گذاشتیم...ما زمینه ساز شکست و سردرگمی جناح خودمان بوده و هستیم
ساده تر بگویم : بارها باختیم چون خود خواستیم.اینکه چرا در این مسابقه ها برنده میدان نمیشدیم و نمیبردیم چراها و سببها دارد؟
شیشه نزدیکترازسنگ نداردخویشی
هربلائی که رسدازسرِسنگ ازخویش است
شکستهای متوالی و زنجیره ای دو بزرگوار آقایان لاهوتی و منطقیان و تداوم تفرّق در جبهه اصلاحات .ناکامی و یا ردّ صلاحیت بعد از فشارها و سختی های دوران تلخ دولت"پوپولیستی محمودیسم"و حذفها و حبسها و تلخ کامیها و ساختنِ کلیدِ تدبیر و امید،اصلاح طلبان تجدید قوا کردند و صادقانه به میدان آمدند و در این دور از انتخابات تصمیمی گرفتیم مدبّرانه و مصلحانهبا هم به شور و تدبیر نشستیم و اعلام به اجماع و حاکمیت خردِ جمعی نمودیم.خواستیم تا آب به آسیاب دشمن نریزیم و طرحی خردمندانه بریزیم.یاران بسیج شدند و از پایتخت هم درخواست نیرو و کمک کردیم.
جناب سیدهادی خامنه ای، بزرگِ اصلاحات و مهندس صوفی وزیرِ اصلاحات را به مدد گرفتیم و خواستیم طرحی نو در اندازیم اجماعی صورت دهیم و هر دو طیف رقیب = رفیق شویم.تا پیروز میدان گردیم اما در نهایت باز هم شورای نگهبان نومیدمان نمود و قیچی مان کردندناکاممان گذاشتند، دو یار دیرین و رفقای رقیب را از صحنه به در کردند و باز حذف رادمردان راه ....
حال که هفت دوره است جناح ما در کهگیلویه بزرگ شکست میخورد ( یک دوره نجفی ، چهار دوره موحد و دو دوره بزرگواری) اصلاحات منتظر 7 اسفند و پیروزی است ، چرا که آن دو شیخ اصلاحات به خود آمدند و دیدند که چندین سال است که در کنار یکدیگر نیستند و طعم شکست را میچشند و میبینند و درک میکنند.
اکنون خواهان وحدت و همدلی و یکی شدن هستند ، اتحادی که بیش از بیست سال انتظارش را میکشیم ، اتحادی که نبودش خیلی از حریم و حرمت ها را در میان طرفداران جریان اصلاحات شکست.
حال که این دو استاد بزرگوار و محبوب اصلاحات خواهان اتحاد و انسجام اند ، و عزم خود را برای پیروزی اصلاحات جزم کرده اند و بی صبرانه منتظر روز اجماع و سپس شادی در روز 8 اسفند 1394 هستند.اگرچه تمام پنبه هایشا ن را رشته کردند،اما درد فقط برای حوزه انتخابیه ما نبود ، چرا که ، برای کل اصلاحات کشوراتفاق ناگوار بود ؛ این پنبه های کل کشور بود که رشته شد.
به راستی چرا ؟
چرا این سیل عظیم رد صلاحیت ها نصیب دوستان ما شد؟!
چرا با اصلاح طلبان مخالف اند؟
چرا اینان از ما اصلاح طلبان ترس و واهمه دارند؟!
چرا و به چه سبب ؟!
اصلاح طلبان که با نظام مخالف نیستند.
اصلاح طلبان که اصل مترقی ولایت را قبول دارند.
اصلاح طلبان که به مقام رهبری ارادت دارند.
اصلاح طلبان که برای جمهوریت نظام ارج و منزلت قائلند
اصلاح طلبان که اسلام را دین خود و شیعه را مذهب خود میدانند ، کتاب آسمانیشان قرآن و یک قبله واحد دارندو ما که همه 12 امام داریم.
چرا ردّ صلاحیت ؟ !!!
چرا عدم التزام به اسلام ؟ !!!
چرا برچسب های ناروا ؟!!!
امید به اینکه بعد از بررسی و بازبینی اعتراضات ، تایید شدگانی باشند.البته باز هم دیر نشده نباید فرصت از دست برود دو روز دیگر تا رسیدگی به شکایات و اعتراضات نسبت به جامانده ها از کاروان رقابت مانده است،امید داریم که ، یکی چهره های قدرتمند و شاخص اصلاحات کهکیلویه بزرگ تایید صلاحیت نهایی شود و جشن شادی پیروزی فراهم آیدپیروزی دور از دسترس نیست .
برآی ای آفتاب صبح امید
که در دست شب هجران اسیرم
با امید به اینکه انتخابات هفتم اسفندماه ۹۴ پرشورترین انتخابات جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد.
انشاءالله تعالی
احمدرضا اخلاقی نسب
(دانشجوی سال اول علوم سیاسی)
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
والا عالی بود
حرف دل همه مارو زد ب خدا.

دمش گرم.
مرسی
کریمی
|
United States
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
افرین. جالب بود
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
عجب مقاله ای.

احسنت
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
سلام. درود بر استاد اخلاقی که چنین فرزندی رو تربیت کرده.

درود پدر و پسر


این مقاله عالی بود و میتواند جرقه ای برای این جوان خوشفکر باشد. مطمئنم پیشرفت زیادی خواهد کرد
صابری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
احسنت.خوب گفتی به امید پیروزی
آرمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
انشالله که هر چه خدا بخواهد..... دورد بر عدالت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار