مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌های شهرداری تهران، خدمات مشاوران عامل چهارم در مناطق 22 گانه پایتخت را امری راهبردی و ضروری دانست.
کد خبر: ۱۷۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 03 February 2016
مهندس محمد شیری که در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی منطقه 17 سخن می‌گفت، با بیان آنکه خدمات مثبت مشاوران عامل چهارم، به ویژه تا زمان به نتیجه رسیدن تلاش ها برای اصلاح و تقویت چارت معاونت های فنی و عمرانی مناطق قابل چشم پوشی نیست، یادآور شد جذب نیروهای متخصص و کارآمد در معاونت های فنی و عمرانی مناطق 22گانه شهرداری تهران بیش از هر زمان دیگری ضروری می باشد.

وی در عین حال تاکید کرد هدف از استقرار مشاوران عامل چهارم در مناطق 22گانه شهرداری تهران، صرفا  جبران کمبود نیروهای متخصص نبوده و در نتیجه به کارگیری این دسته از مشاوران، ظرفیت کارفرمایی مناطق به ویژه در رشته هایی همچون معماری، مهندسی برق و مکانیک افزایش یافته است.

مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌های شهرداری تهران در ادامه با ابراز رضایت از کیفیت ساخت و سازهای عمرانی در منطقه 17، حجم پروژه های سرمایه ای موجود در مقایسه با وسعت و جمعیت این منطقه را قابل قبول دانست و یادآور شد: با بهره برداری از پروژه های در حال اجرای این منطقه، شاهد بهبود چشمگیر سرانه های فرهنگی و ورزشی در جنوب غرب پایتخت خواهیم بود.

گفتنی است مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها در ادامه بازدیدهای میدانی خود از پروژه های عمرانی مناطق، این هفته به منطقه 17 رفت تا به اتفاق تیمی از مدیران و کارشناسان واحدهای نظارت میدانی و اسنادی، روند پیشرفت پروژه های عمرانی این منطقه را مورد ارزیابی قرار دهد. در این بازدید به کارگاه پروژه های احداث مجموعه فرهنگی- ورزشی شهربانو، گلخانه آموزشی گل و گیاه، ساختمان اداری و اسکان کارگری ناحیه 1، مجموعه ورزشی شهدای منطقه 17، مجموعه فرهنگی- ورزشی زمزم و بوستان های زائر و سالمندان سرکشی شد و کارشناسان نظارت عالیه اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها در قالب 2 تیم مجزا، وضعیت میدانی و اسنادی این طرح ها را مورد بررسی قرار دادند.

پایش کیفی عملیات مرمت انهار و روکش معابر، از دیگر برنامه های چهاردهمین بازدید میدانی مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها از پروژه های عمرانی مناطق 22گانه بود که طی آن سطح نسبتا وسیعی از معابر فرعی منطقه 17 مورد پیمایش میدانی قرار گرفت تا وضعیت اجرای عملیات لکه گیری هندسی، ترمیم جداول و همسطح سازی دریچه ها به دقت ارزیابی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار