نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج در قالب 140 غرفه به مدت هفت روز آماده ارائه خدمت به شهروندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.
کد خبر: ۱۷۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶ 31 January 2016
، رضا دهبانی‌پور امشب در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: فردا همزمان با 12 بهمن‌ماه نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی در مصلی بزرگ امام خمینی شهر یاسوج افتتاح می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه کتاب در استان به عنوان رویداد مهم فرهنگی یاد کرد و گفت: این نمایشگاه بزرگ کتاب فردا و با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد، استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی گشایش می‌یابد.

دهبانی‌پور با بیان اینکه کتاب میراثی ماندگار، پدیده‌ای شکوهمند و با ارزش در زندگی بشر است، گفت: فرهنگ مطالعه باید در جامعه نهادینه شود از این‌رو تبلیغات و اطلاع‌رسانی در نهادینه کردن این فرهنگ مهم است.

این مسئول با بیان اینکه کتاب نقش مهم و موثری در جامعه دارد، گفت: کتاب به عنوان عنصری مهم در رشد و توسعه جوامع تاثیرگذار بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور 200 ناشر از 6 استان کشور افتتاح می‌شود، گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج در قالب 140 غرفه به مدت هفت روز آماده ارائه خدمت به شهروندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه کتاب امسال با 30 درصد تخفیف از فردا و به مدت هفت روز در نوبت صبح و عصر در ساعات 9 تا 12 ظهر و 15 تا 19 عصر باز است، گفت: برنامه‌های متعدد فرهنگی از جمله نشست‌های تخصصی، ایستگاه نقاشی و...برگزار می‌شود.

دهبانی‌پور در پایان با بیان اینکه در این نمایشگاه از 70 جلد کتاب تالیف نویسندگان و مولفان کهگیلویه و بویراحمدی رونمایی می‌شود، ادامه داد: در حاشیه نمایشگاه کتاب معاون امور فرهنگی از کتاب‌فروشی‌های «پاتوق کتاب» و «شهر کتاب» در شهر یاسوج بازدید می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از آحاد هم‌استانی‌ها دعوت کرد تا از نمایشگاه کتاب دیدن کنند و از فرصت استثنایی به وجود آمده نهایت استفاده و بهره را ببرند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار