مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه های ارتباط جمعی این استان وظیفه تعیین کننده ای در بازگویی خدمات ارزنده نظام و انقلاب دارند و می توانند در این زمینه نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۱۷۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶ 31 January 2016
به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا دهبانی پور عصر شنبه در نشست کمیته مساجد ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد افزود: نقش رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بی بدیل بود و این انقلاب نیز برخلاف سایر انقلاب ها یکباره اتفاق نیفتاد.
وی بیان کرد: رمز تداوم و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران شامل سه عامل مهم رهبری امام خمینی (ره)، داشتن ایدئولوژی الهی و آگاهی دادن به مردم است.
دهبانی پور اظهار کرد: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم از مهمترین توطئه های شوم دشمنان علیه نظام، انقلاب و کشور است و روز به روز نیز گسترش می یابد.
وی عنوان کرد: این نوع جنگ از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و به طور غیرمستقیم انجام می شود.
دهبانی پور ابراز داشت: یکی از راهکارهای مناسب برای مقابله جدی با این نوع جنگ خطرناک تلاش و اقدام هر چه بیشتر در عرصه فرهنگی است.
وی افزود: نمایشگاه کتاب به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی امسال کهگیلویه و بویراحمد از 12 تا 18 بهمن در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج برپا می شود.
دهبانی پور گفت: هر یک از روزهای برپایی این نمایشگاه مختص معرفی و تجلیل از چهره های فرهنگی، هنری و ادبی یکی از شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد است.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: در ایام الله دهه فجر امسال حدود 30 برنامه از سوی کمیته مساجد برای اجرا در مساجد نقاط شهری، روستایی و عشایری استان پیش بینی شده است.
حجت الاسلام رضا قاسمی افزود: از مهمترین این برنامه ها می توان به آذین بندی مساجد، برگزاری شب شعر، خاطره گویی و محافل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقات ورزشی، روزنامه دیواری و کتابخوانی با موضوع انقلاب، دیدار با خانواده شهدای مساجد، برگزاری جشن های مردمی در مساجد در شب های 12 یا 22 بهمن و سردادن گلبانگ الله اکبر از مساجد در شامگاه 22 بهمن اشاره کرد.
وی بیان کرد: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در ایام الله دهه فجر امسال با حضور گسترده در مساجد استان علاوه بر بازگویی دستاوردهای ارزنده نظام و انقلاب اقدام به ترغیب قشرهای مختلف مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال کنند.
قاسمی خواستار همکاری هر چه بیشتر دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به ویژه نهادهای فرهنگی با کمیته مساجد این استان برای برگزاری مطلوب و متنوع برنامه های ایام الله دهه فجر امسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار