کد خبر: ۱۶۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 24 January 2016
رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارتی‌بازی از مهم‌ترین مصادیق منکرات در جامعه است.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ محمد نصیرزاده عصر امروز در سومین دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در یاسوج اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و اجرای آن وظیفه همه آحاد مردم است.

رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد بر نهادینه شدن این امر مقدس در جامعه با رعایت تمامی اصول و فنون تاکید کرد و افزود: خانواده‌ها باید همت و تلاش بیشتری جهت احیای این امر در جامعه داشته باشند.

وی به منکرات متعددی که امروزه در جامعه اتفاق می‌افتد اشاره کرد و یادآور شد: رشوه‌گیری، پارتی‌بازی، حق‌خوری، بدحجابی و عدم رعایت شئونات اسلامی نمونه‌های بارزی از منکراتی است که هر روزه شاهد آنها هستیم.

نصیرزاده بر تلاش جهت برپایی معروفات و جلوگیری از منکرات تاکید کرد و گفت: اگر هر کس خودش را امر به معروف و نهی از منکر کند جامعه از منکرات پاک شده و آرامش برای همه افراد ایجاد خواهد شد.

سعید فتاح‌زاده نیز در این دوره، امر به معروف را فریضه‌ای فراموش شده عنوان و ابراز کرد: ازدواج بهترین و مقدس‌ترین معروفی است که از بروز بسیاری منکرات جلوگیری می‌کند.

مربی عقیدتی سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نداشتن شغل، مسکن و عدم توانایی در تامین امکانات اولیه زندگی را مهم‌ترین مشکلات جوانان دانست و تصریح کرد: مسئولین و دولت باید با حمایت جوانان شرایط ازدواج و تشکیل زندگی را برای آنان فراهم کنند.

وی ریشه بسیاری از انحرافات و آسیب‌های اخلاقی را مجرد ماندن جوانان دانست و خاطرنشان کرد: ازدواج به موقع جوانان جلوی بسیاری از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی را گرفته و انحرافات اخلاقی را در جامعه کاهش می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
خودباوران مغرور که حجاب تحمیلی را از توریستها هم دریغ نکرده اند، درحالی خود را نسبت به مردم و بهشت اجباری از خدا دلسوزتر تصور میکنند که خود متصف به جمیع صفات غیرالهی هستند. نیروی شهوت که انگیزه بسیاری از گناهان و جنایات است، عامل تحکیم روابط زن و مرد در خانواده میباشد. شیطان که میتوانست در بند باشد، ازاد است تا افراد مدعی مورد ازمایش قرار گیرند. برچیدن زمینه گناه موجب رشد معنوی نخواهد شد بلکه نیازهای سرکوب شده به مرز انفجار کفر و بی دینی میکشد. شیخ احمد جام تا جوانی فرد غافل و گناهکار بود اما یک تحول درونی موجب شد تا به مراد بسیاری افراد زاهد تبدیل شود. حجاب تحمیلی هیچ معنویتی بهمراه نخواهد داشت و بهتر است مسئولین که رحمانیت و امرزندگی خدا را فراموش کرده اند با این واقعیت کنار ایند که زنان بستوه امده از ظلم و تبعیض جنسیتی حکومت دینی، از ساچمه و اسید و خفه کردن و جریمه و دیگر روشهای غیرانسانی سرکوب و کشتار نمیترسند و حق حیات در اندیشه شخصی را ، از حق خدا بالاتر میدانند. بدون شک کسانیکه عامل چنین فجایعی هستند و اسلام را در حجاب زنها خلاصه کرده اند، از اتش جهنم رهایی نخواهند داشت و بر صدق این گفته خدا را شاهد میگیرم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار