زنگ اقتدار ملی و عزت اسلامی به مناسبت اجرای طرح برجام و برداشته شدن تحریم‌ها با حضور جمعی از مسئولان استانی در مدرسه دخترانه شاهد استان اردبیل نواخته شد.
کد خبر: ۱۶۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 17 January 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، به شکرانه شکسته شدن تحریم‌ها واجرای طرح برجام و نیز پیروزی تیم هسته‌ای کشور در مذاکرات هسته‌ای بعد از تلاش‌ها و همت‌های وزیر امور خارجه کشور و تیم هسته‌ای ایران امروز در مدرسه دخترانه شاهد با حضور استاندار، فرماندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان و برخی مسئولان استانی زنگ اقتدار ملی و عزت اسلامی ایران آباد به صدا درآمد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در این مراسم با قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش کشور، اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد پیروزی تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در اجرای طرح برجام و نیز برداشته شدن تحریم‌های عیله ایران هستیم که این امر شادمانی و خوشحالی تمامی ملت ایران را به ارمغان آورده است.

صابر سپهری با اشاره به اینکه عوامل زیادی در اجرای طرح برجام و برداشته شدن تحریم‌ها عیله ایران موثر بوده است، افزود: در تحقق این امر عوامل زیادی دخالت داشتند که در راس آن‌ها می‌توان به درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری، استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر فشارهای شورای امنیت و تدبیر و همت والای تیم هسته‌ای کشورمان اشاره کرد و ما باید قدردان زحمات تیم هسته‌ای باشیم.

وی با اشاره به بندی از پیام وزارت آموزش و پرورش کشور، تصریح کرد: در بندی از این پیام آمده است که اجرای طرح برجام آغاز فصلی نو برای توسعه و پیشرفت کشور ایران است و ما باید با توجه به این بند در نظر داشته باشیم که تلاش خود را افزون‌تر از گذشته کنیم تا با علم و دانش خود درهای جدیدی از پیشرفت کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف را بگشاییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نقش دانش‌آموزان و نونهالان کشور در رقم زدن آینده روشن کشور را خطیر برشمرد و گفت: دانش‌آموزان و نونهالان کشور امیدهای فردای این سرزمین هستند و این نسل باید با به فراگیری علم و دانش و نیز فناوری در راستای تحول و توسعه کشور گامی محکم بردارند که در این راستا ما نیز تمام تلاش خود برای حمایت از این قشر و دانش‌آموزان را به کار خواهیم گرفت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار