دبیر جامعه فرهنگیان شهرستان کهگیلویه: گزینه شاخص اصولگرا با همه خصال برجسته معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 04 January 2016
دبیر جامعه فرهنگیان شهرستان کهگیلویه: گزینه شاخص اصولگرا با همه خصال برجسته معرفی خواهد شد.

به گزارش دنانیوز جامعه اسلامی فرهنگیان شهرستان کهگیلویه با حضور تمامی اعضاء به منظور انسجام و معرفی کاندیدای شاخص اصولگرا در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل جلسه داد.
دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان کهگیلویه در پایان نشست شورای مرکزی گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بار دیگر وفاداری خویش را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب نشان خواهند داد.
سید مصطفی بهدارپور گفت: نیروهای ولایی و جریان اصولگرا با پیوند وحدت لازم به انتخابات مجلس می اندیشند و خوشبختانه در شهرستان گچساران برادران اصولگرا جلوتر از دو حوزه انتخابیه استان فعالیت سیاسی خویش را انسجام بخشیدند و در حوزه انتخابیه بویراحمد دکتر هدایت خواه می تواند انسجام لازم را فراهم سازد.
ایشان اظهار داشت : در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ صالح مقبول در زمان لازم معرفی خواهد گردید و برادران اصولگرا در چهار شهرستان با نگرش به اصول به ترکیب مجلس می اندیشند و رقابت درون گروهی مانع وحدت و هماهنگی میان آنها نخواهد شد.
سید مصطفی بهدار پور گفت: امیدواریم که برادران اصولگرا با تجربه ادوار گذشته با هماهنگی روحانیت و فعالان سیاسی و مذهبی شرایط لازم را فراهم نمایند و الحمدالله حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از ترکیب جامع اصولگرایی برخوردار می باشد و این سنجش در همه انتخابات ادوار گذشته نمودار معنی داری را ترسیم کرده است..
بهدار پور اظهار داشت: یقینا این ظرفیت در انتخابات مجلس به صحنه وعرصه حماسه سیاسی تبدیل خواهد شد و در زمان لازم گزینه شاخص اصولگرا با همه خصال برجسته معرفی خواهد شد و در همه جلسات و تشکلهای رسمی اصولگرا مورد حمایت جدی قرار خواهد گرفت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار