نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی با معرفی برترین‏های هر بخش به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵ 19 March 2015
به گزارش تابناک یزد، در این جشنواره که در سه بخش گزارش، مصاحبه و خبر برگزار شد، در بخش گزارش، "سمیه گلابگیریان" از روزنامه همشهری به عنوان نفر اول، "جواد آذرنگاز" از روزنامه بشارت نو به عنوان نفر دوم و "معصومه صبوحی" از سایت خبری یزد بانو به عنوان نفر سوم معرفی شد.

در بخش مصاحبه، "کاظم دهقان اشکذری" از واحد مرکزی خبر برتر شناخته شد و در بخش خبر نیز به ترتیب "حسین جلالی" از سایت خبری یزدفردا، "ملک مسعود ملک" از دو هفته نامه ملک، "مسعود ارکان" از روزنامه پیمان یزد، "مرضیه ماندگاری" از صبح یزد، "محمدرضا حائری زاده" از روزنامه کیهان و "بهناز عسکری" از روزنامه اطلاعات، به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور سرهنگ " عطاء الله احمدی" جانشین فرماندهی نیروی انتظامی و سرهنگ "کاظم کفاش پناه" معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان یزد برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و جایزه از  نفرات برتر تجلیل شد.

 سرهنگ " عطاء الله احمدی" جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان با اشاره به نقش رسانه در تمام ابعاد زندگی بشر، گفت: این نقش با گذشت زمان نیز هر روز تاثیرگذارتر می‎‎شود به نحوی که امروزه جامعه بدون رسانه را نمی‎‎توان متصور شد.

وی نقش رسانه‎‎ها با توجه به توسعه کمی و کیفی آنها، در ارائه برنامه‎‎های سیاسی و امنیتی را حائز اهمیت دانست و گفت: امروز برای پیشبرد اهداف پلیس به نقش آفرینی رسانه‏‏ها نیاز است.

احمدی با اشاره به جهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: خوشبختانه امسال آرامترین جهارشنبه آخر سال را تجربه کردیم و این را مدیون نقش رسانه‎‎ها در فرهنگ‏‏سازی می‎‎دانیم.

این مقام مسئول در پایان نیز از رسانه‌‌ها خواست در بحث فرهنگ‎‎سازی در حوزه‏‏ هایی مانند ترافیک و پیشگیری از جرائم که پلیس باید بستری امن را برای شهروندان فراهم کند، همکاری لازم را داشته باشد.

به گفته سرهنگ "کاظم کفاش پناه" معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان با اشاره به برگزاری این جشنواره در جهت تقویت نقش رسانه‌ها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، از مشارکت 32 رسانه استان با ارسال 436 اثر به این جشنواره خبر داد.

وی در تبیین اهداف این جشنواره گفت: تقویت بسترها و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌ها و تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

به گزارش ایسنا، کفاش پناه، ظرایف روانشناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخدادها، ابعاد جامعه شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، نقش رسانه‌ها در حیطه ترویج قانون گرایی و نظم پذیری و ساز و کار رسانه‌ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی را نیز از محورهای مهم این جشنواره بیان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار