سرپرست اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از احداث یک هزار و ۹۷۶ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده دشتی خبر داد.
کد خبر: ۱۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳ 18 March 2015
تابناک بوشهر: حمید حیدری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی بخش شنبه و طسوج اظهار داشت: بعد از زلزله دلخراش بیستم فرودین ماه سال گذشته تاکنون کارهای خوبی در مناطق زلزله اتفاق افتاده است.

وی افزود: در فاز اول هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در دستور کار بوده که ۲۲۰ میلیون ریال به صورت تسهیلات، ۵۰ میلیون ریال بلاعوض و۱۵ میلیون ریال نیز بلاعوض معیشت بوده است.

حیدری ادامه داد: این واحدها در ۲۱ روستا و شهر شنبه احداث شده که بالغ بر ۳۴ میلیارد ۷۰۰میلیون تومان هزینه شده است و ۴۹۵ میلیارد ریال نیز استانداری برای هزار و ۲۳۸ نفر تسهیلات ۴۰ میلیون ریالی پرداخت کرده است.

سرپرست اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در فاز دوم نیز با توجه به مراجعات مردم ۳۷۶ واحد دیگر با اعتبار ۸۲ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت.

بازسازی ۱۵ مسجد و حسینیه با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال

حیدری ادامه داد: همچنین در این مرحله ۱۸۸ میلیارد ریال بصورت بلاعوض پرداخت شد که هم اکنون ۱۲۷ واحد مسکونی به اتمام رسیده و مابقی نیز در حال اجرا است.

وی در خصوص طرح‌های هادی در مناطق زلزله زده نیز گفت: اجرای طرح هادی در شش روستا و شهر شنبه انجام شد که در شهر شنبه ۳۶ هزار متر مربع آسفالت صورت گرفت و تحول خوبی ایجاد شد.

حیدری بیان کرد: جمعا در شش روستا و شهر شنبه ۸۴ هزار متر مربع طرح هادی با اعتبار ۶۸ میلیارد ریال انجام شد که این رقم در کشور بی‌نظیر بوده است.

وی همچنین از بازسازی ۱۵ مسجد، حسینیه با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در کمیته برنامه ریزی امسال با عنایت ویژه فرماندار شهرستان دشتی ۴۲ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های هادی اختصاص یافت که تاکنون تعدادی از آنها به بهره‌برداری رسیده است.
منبع: مهر
برچسب ها: شنبه و طسوج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار