معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نقطه آسیب پذیری دشمنان، نشر دیدگاه و فرهنگ عاشورایی است و آنها تمام توان خود را برای از بین بردن این تفکر به کار گرفته اند.
کد خبر: ۱۵۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 23 December 2015
معاون سیاسی و امنیتی استاندارآذربایجان شرقی با اشاره به جنگ نرم دشمنان و ترویج خرافه های دینی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، گفت: ضروری است علما و افراد داری معرفت فقهی و دینی در فضاهای مجازی حضور یابند و مانع ترویج خرافات و شبهات دینی شوند.

سعید شبستری در گردهمایی اعضای ستاد سامان‌دهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی استان، افزود: دشمنان اسلام در این زمینه فعالانه وارد عمل شده اند و اقدامات بسیاری از طریق شبکه های ماهواره ای، فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و حتی چاپ و نشر کتاب های مختلف با موضوع دین اقدام به نشر اکاذیب و خرافات نسبت به دین مبین اسلام می کنند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب هیچ وقت سکوت نکرده اند و به روش های مختلف در پی ضربه زدن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی هستند.

شبستری اظهار کرد: دشمنان زمانی که مقابله جوانان ایران اسلامی را در مدت زمان هشت سال دفاع مقدس مشاهده کردند و متوجه شدند این جوانان به واسطه عشق حسینی از اسلام و نظام جانانه دفاع می کنند برای نفوذ، جنگ نرم را برگزیدند.

وی افزود: دشمنان نظام از توان نظامی بالای ایران اسلامی که به برکت فرزندان این کشور در سطح بسیار بالایی قرار دارد نمی ترسند، بلکه آنها از طرز تفکر و بینش اسلامی و عاشورایی ما واهمه دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نقطه آسیب پذیری دشمنان، نشر دیدگاه و فرهنگ عاشورایی است و آنها تمام توان خود را برای از بین بردن این تفکر به کار گرفته اند.

وی ادامه داد: آنها به نام اسلام اقدام به ایجاد گروهک های مختلف تروریستی از جمله القاعده، طالبان و داعش کردند تا از اسلام چهره ای غلط و خشن به جهانیان بشناسانند.

شبستری اضافه کرد: عده ای فریب خورده و سرسپرده مزدور با دریافت پول وارد این گروهک ها شده و دست به قتل و عام مردم می زنند تا چهره رئوف و مهربان اسلام را که دین برادری است به جهانیان به عنوان دینی خشن و جنگ طلب معرفی کنند.

وی افزود: قلب مردم و جوانان ایران اسلامی مملو از عشق به اسلام و اهل بیت است و به همین دلیل دشمن به دنبال ضربه زدن بر قلب شیعیان است و در این راه میلیاردها دلار هزینه کرده است تا از طریق فرهنگ و ترویج افکار نادرست و ناشایست جوانان ما را از اسلام دور کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دشمنان با چاپ کتابهای مذهبی انحرافی و توزیع رایگان آنها در محافل مختلف اقدام به نشر و ترویج خرافه های دینی می کنند.

وی ادامه داد: هیات های مذهبی نقش بسیار مهمی در آگاه سازی مردم به خصوص جوانان ایفا می کنند و باید این هیات ها بگونه ای باشند که بتوانند جوانان را به این محافل بیش از پیش جذب کرده و روحانیون در این هیات ها به تشریح مسایل دینی بپردازند و فقط به عزاداری بسنده نشود.

شبستری اظهار کرد: هیات های مذهبی نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن تا کنون داشته اند؛ این هیات ها هسته هایی از نهضت عاشورایی بوده و فرهنگ عاشورایی را در جامعه ترویج می دهند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات افزود: هیات های مذهبی به عنوان محلی برای تبلیغ و معرفی افراد تبدیل نشوند، نباید هیچ هیاتی برای فرد خاص یا جناح خاصی کار کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار