هنوز آنگونه که لازم است تنور انتخابات گرم نگردید و شاید دلیل این موضوع موانع قانونی تبلیغات کاندیداها باشد.
کد خبر: ۱۴۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴ 20 December 2015
به گزارش سایت خبری آوای ماغر،گرچه زمان نسبتا کمی تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال۹۴ باقی مانده است. اما هنوز آنگونه که لازم است تنور انتخابات گرم نگردید و شاید دلیل این موضوع موانع قانونی تبلیغات کاندیداها باشد.
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و بدون وابستگی سعی دارد کسانی که قصد دارند وارد این عرصه دشوار اما پرجاذبه شوند معرفی نماید.
در همین راستا در این خبر دکتر منوچهر جوانمردی عضو عضوهیأت علمی دانشگاه آزاد اهواز معرفی می گردد.
شایان ذکر است متن درج شده زیر توسط یکی از هواداران ایشان تدوین و ارسال گردید:
با توجه به عدم معرفی چهره واحدی از سوی طیف اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، جمعی از فرهیختگان، دانشجویان و برخی از خواص و ذی نفوذان اصلاح طلب از دکتر منوچهر جوانمردی عضو عضوهیأت علمی دانشگاه اهواز جهت شرکت در انتخابات این حوزه انتخابیه دعوت نمودند.
دکتر منوچهر جوانمردی عضوهیأت علمی دانشگاه آزاد اهواز و مدیر گروه کارشناسی و کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری؛ جغرافیا برنامه ریزی روستایی و برنامه ریزی گردشگری و معاون اسبق آموزشی دانشکده ادبیات اهواز و جانبازو بسیجی دفاع مقدس است.
دکتر جوانمردی شخصیتی علمی و دارای سابقه چاپ دهها مقاله علمی در مجلات isi و سایر مجلات علمی و پژوهشی است.
جوانمردی استاد راهنمائی بیش از صد پایان نامه کارشناسی ارشد و آگاه به مسایل روز و در وفاداری به جریان اصلاحات ثابت قدم بود.
جوانمردی با داشتن ایده ها و برنامه های جامع می تواند راهگشای مشکلات این حوزه انتخابیه باشد و با اجرای طرح های مهم در حوزه صنایع و کشاورزی... می تواند فرصت های جدیدی جهت اشتغال جوانان ایجاد نماید.
به گزارش سایت خبری آوای ماغر،تاکنون چک نژاد،کامرانی،سجادی و باقریان از شهرستان بهمئی جهت حضور در انتخابات مجلس دهم اعلام آمادگی نمودند که با جوانمردی آمار کاندیداهای احتمالی شهرستان به 5 نفر رسید.

به کانال تلگرام تابناک کهگیلویه وبویراحمد بپیوندید


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار