استاندار:
خادمی در ادامه گفت:مراقب تجمعاتی که به امنیت استان ضربه می زنند باشید.مدیران توجه داشته باشند در بحث انتخابات کارهای مردم رافلج نکنیم وانتخابات را بهانه نکنیم و کارهای مردم را عقب نیدازیم .
کد خبر: ۱۴۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹ 17 December 2015
سید موسی خادمی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک بسته شدن پرونده pmd و آرزوی موفقیت برای دولت تدبیر و امید اظهار کرد: امیدواریم کشور از پروژه‌ای که در دولت تدبیر و امید بسته شده شاهد آثار و برکات زیادی باشد.
به گزارشتابناک کهگیلویه وبویراحمد،استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دو مقوله مهم را در پسابرجام مدنظر قرار دارد، گفت: توسعه صادرات با رفع تحریم‌ها و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها بوده که تمامی مسئولان بر حسب وظیفه خود باید در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.
این مسئول با بیان اینکه راهبرد صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد در حال تدوین است، گفت: اقدامات خوبی در راستای توسعه صادرات غیر نفتی و جذب سرمایه‌گذاری در دست اقدام است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه‌های عمرانی در دست اقدام در سطح مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: برخی از دستگاه‌ها در حوزه پروژه‎‌های عمرانی خوب کار می‌کنند و با توجه به شرایط کشور رضایت نسبی وجود دارد که البته ممکن است رضایت نسبی ما نسبت به رضایت مردم متفاوت باشد.
خادمی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور در حوزه اعتبارات عمرانی کارهای خوبی در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته ولی با این وجود نیازمند تلاش بیشتری است.
دکتر خادمی؛خوب کار کردن وخوب به مردم خبر دادن خواسته دولت است مدیران کل توجه کنند.همه ما باید توجه داشته باشیم
 که همه زحماتی که مدیران در استان میکشند باسوء تدبیر یک شخص یا مدیر به فنا نرود.
 خادمی در ادامه گفت:مراقب تجمعاتی که به امنیت استان ضربه می زنند باشید.مدیران توجه داشته باشند در بحث انتخابات کارهای مردم رافلج نکنیم وانتخابات را بهانه نکنیم و کارهای مردم را عقب نیدازیم .
استاندار کهگیلویه وبویراحمد سپس از رسانه ها  خواست خبرهای معتبر را از کانال ستاد انتخابات استان بگیرند.
مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مبنی بر عدم جذب اعتبارات برخی دستگاه‌ها که در خزانه هستند، گفت: دستگاه‌های مربوطه اعتبارات اعلام شده در خزانه را هرچه سریع‌تر خارج کنند.
وی در ادامه به موضوع مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: همه مدیران از سیاست‌های دولت آگاه هستند و باید بدانیم که انتخابات مکمل موفقیت سیاست خارجی است که اگر این انتخابات را به نحو مطلوب و شایسته برگزار کنیم ادامه دهنده سیاست خارجی خواهد بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه کنترل‌های لازم را برای برگزاری انتخابات سالم انجام خواهیم داد، تصریح کرد: با نظارت و دقت بالا در برگزاری انتخابات سالم و پرشور نشان خواهیم داد که مردم حرف اول را می‌زنند نه گروه‌ها و احزاب سیاسی.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار