کد خبر: ۱۴۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 07 December 2015

پدرام فروغی شاد دانشجوی رشته الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمای کرج موفق به ثبت چهاراختراع، تالیف دو کتاب تخصصی و ارائه دو مقاله علمی در کشور شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، روبات کمک کننده به نابینایان برای پیداکردن مسیر توسط سیستم فوق هوشمند RCL MCU T&NT، اختراع سیستم کنترلینگ و مانیتورینگ لاجیک منطق فازی برای تست و بارگذاری روبات‌های صنعتی و اختراع سیستم کنترل حلقه فازی به روش سیگنال‌های پرتابی در کنترل خطوط صنعتی و اختراع سیستم زنجیر چرخ صفحه‌ای اتوماتیک آثار این دانشجوی البرزی است.

همچنین این دانشجو در بخش مقاله نیز دارای یک گواهینامه پذیرش مقاله ISI از مجله JOKULL JORNAL از کشور ایسلند با IF :1.6 با موضوع بررسی خواص الکترونیکی و فتونیکی نانو لایه‌های آلگان برای کاربرد در ادوات لیزرهای فرابنفش و مقاله علمی در اولین همایش ملی سیستم حمل و نقل هوشمند جاده ای (ITS) با عنوان مدیریت هوشمند کنترل ترافیک با استفاده از تکنولوژی‌های جدید جهت ایمنی جاده است.

فروغی شاد نیز دو تالیف با عنوان‌های کتاب تخصصی دو زبانه فتونیک (بررسی خواص الکترونیکی و فتونیکی نانو لایه‌های آلگان و کتاب رباتیک (مرجع کامل رباتیک یک) به ثبت رسانده است.

این دانشجوی فعال علاوه بر شرکت در مسابقات مختلف علمی و کسب رتبه اول استانی مسابقات ملی مهارت در رشته رباتیک، رکورد سرعت در مسابقات بتا کاپ را نیز به نام خود ثبت کرده است.

وی با کسب جایزه چندین دوره مسابقات و المپیادهای علمی، در ورزش نیز حضوری فعال داشته و با کمربند مشکی دان2 فدراسیون تاپ کیک بوکسینگ حکم داوری کیک بوکسینگ در استایل‌های لوکیک، فول کنتاکت و کی وان و مدال برنز سبک سوپر کنتاکت کیک بوکسینگ را نیز به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار