بعداز ظهر جمعه بود که علی صوفی بدعوت حزب ندای ایرانیان میهمان اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ بود نقطه مثبت این نشست درنگاه اول انتشار تصاویری بودبامحوریت لاهوتی ومنطقیان که آن روز هردو درکنار هم بودند.
کد خبر: ۱۴۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 07 December 2015
بعداز ظهر جمعه بود که علی صوفی بدعوت حزب ندای ایرانیان میهمان اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ بود نقطه مثبت این نشست درنگاه اول انتشار تصاویری بودبامحوریت لاهوتی ومنطقیان که آن روز هردو درکنار هم بودند.
دلخوشی حامیان جریان اصلاح طلب از این وحدت ساعتی بیشتر نپایید که یک رسانه محلی درگفتگو بامحمود منطقیان نوشته بود که احتمال دارداصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ به وحدت نرسند.
اما حالاخبرآمده است که جمعه شب پس از صرف شام سران اصلاح طلب کهگیلویه با مهندس علی صوفی نشستی داشتند که نتایج خوبی داشت.
یک منع اگاه گفت دراین نشست که تعدادی از طیف منطقیان و لاهوتی حضور داشتند ،آخرین تصمیمات حول محور انتخابات آینده این حوزه انتخابیه بررسی شد.
وی با مثبت خواندن این نشست گفت:مقرر گردید که آقایان منطقیان ولاهوتی درانتخابات ثبت نام کنند.
هم چنین علاوه بر لاهوتی ومنطقیان از طیف هرکدام نیز چندین نفر ثبت نام نمایند.
این منبع آگاه درادامه افزود:یکی از حاضرین درجلسه پیشنهاد دادکه دراین بین مطالب بصورت مکتوب در آورده شود که این پیشنهاد با بیان اینکه ما به هم اعتماد داریم از طرف لاهوتی ومنطقیان رد گردید.
این عضوحاضر درنشست اضافه کرد: بنا به پیشنهادآقای لاهوتی مقرر گردید چنانچه وی یامنطقیان ویا هردو نتوانستند از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند بمنظور جلوگیری ازهدر رفت زمان به اقدام شورای نگهبان اعتراض نکنند ودر کم ترین زمان ممکن بطریق یکی از مکانیزم های تعریف شده بر روی گزینه مورد توافق هردو طیف به وحدت برسند.
منبع آگاه راک نیوز ، برخی از مکانیزم های احتمالی اما مطرح شده دراین نشست را مقبولیت ، جایگاه وپایگاه اجتماعی فرد در حوزه انتخابیه رااز ملاک های تعیین جایگزین و کاندیداحتمالی اصلاح طلب در حوزه انتخابیه کهگیلویه،بهمئی ،چرام ولنده برشمرد.
وی درپاسخ به واکنش محمودمنطقیان به پیشنهادات لاهوتی گفت: آقای منطقیان ابتدا به مثلی اشاره کرد وافزدو :روزی کسی به سعدی و حافظ بدی میگفت وقتی علت راجویا شدند گفت :هرچه هرحرف خوب بود حافظ وسعدی درکتاب ها آوردند وبنابراین نیز حالا آقای لاهوتی همه حرفهای خوب را بیان کردندوازپیشنهادات ایشان استقبال میکنم.
وی با بیان مثبت بودن این نشست وقطعی دانستن اعمال مدل عارف در انتخابات کهگیلویه بزرگ، افزود : پس از اظهارات آقای لاهووتی و استقبال منطقیان از این پیشنهادات ،مهندس صوفی ابراز خوشحالی نمود واضافه کرد : باور نمیکردم که اصلاح طلبان دراین نشست به چنین توافقاتی برسند .
برهمین اساس عضوشورای سیاستگذاری اصلاح طلبان کشورکه از فضای حاکم برنشست راضی بود یاد آور شد: از حضور اصلاح طلبان در همایش (سینمادهناد )خوشحال بودم اما الان دراین نشست جواب آن را گرفتم.
این منبع آگاه گفت : دراین نشست خواجوی از طرفین خواسته بود تا باهم برسر مسائل اختلافی به گفتگو بنشینند.
اصلاح طلبان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ پس از دور سوم مجلس تا کنون نتوانستند گزینه ای را از این حوزه راهی مجلس نمایند.
با توجه به حساسیت مجلس دهم تا 7 اسفندماه بازار انتخابات دراین حوزه آبستن تغییرات بسیاری خواهد بود.
منبع:راک نیوز

به کانال تلگرام تابناک کهگیلویه وبویراحمد بپیوندید


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار