رئیس شورای اداری چاروسا خواستار ادامه دادن مسیر برفکوه چاروسا شد.
کد خبر: ۱۳۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ 04 December 2015
رئیس شورای اداری چاروسا خواستار ادامه دادن مسیر برفکوه چاروسا شد.

حیات پرواز در گفتگو با خبرنگار فارس در چاروسا با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نشانگر عشق، باور و اعتقاد مردم به اهل بیت(ع) و راه و روش امام حسین(ع) است.

رئیس شورای اداری چاروسا در ادامه بیان کرد: یکی از اساسی‌ترین مشکلات بخش چاروسا در خصوص راه‌های روستایی است که نیاز به توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان دارد.

وی به محور حیاتی برفکوه چاروسا اشاره و اذعان داشت: جاده ارتباطی برفکوه چاروسا که همیشه یکی از خواسته های اصلی مردم چاروسا است ارتباط بین قلعه رئیسی را به دهستان آجم متصل می کند.

پرواز یادآور شد: با باز شدن این محور که از قلعه رئیسی آغاز می شود و تا دلی کما ادامه دارد می تواند مسیر 120کیلومتری دیشموک تا بناری را به 17کیلومتر مسیر جدید کاهش دهد.

رئیس شورای اداری چاروسا با بیان اینکه با باز شدن این مسیر مردم دو منطقه قلعه رئیسی و دیشموک می توانند به آسانی به یاسوج مرکز استان با کوتاه ترین ساعت رفت اضافه کرد: راه روستایی برفکوه یکی از راه‌هایی است که اولویت این بخش بوده و نیاز بود مسئولان به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند که با همکاری مدیرکل راه و دیگر مسئولان، مناقصه آن در سال 90 آغاز شد به صورت متوقف و باز بودن ادامه داشت.

وی عنوان کرد: پیمانکار چند روزی روی مسیر به فعالیت خود پرداخت ولی متاسفانه آن را رها کرد که سبب نگرانی مردم منطقه شد.

پرواز با بیان اینکه مردم حساسیت خاصی روی این مسیر دارند افزود: امیدواریم در نزدیک بودن به انتخابات با احساسات مردم بازی نشود و امیدواریم مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیر راه و شهرسازی شهرستان کار ساخت پروژه را ادامه دهند و نسبت به متوقف شدن پروژه جلوگیری کنند.

رئیس شورای اداری چاروسا در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرکت سعید بتن برنده مناقصه شد و خلعیت یابید انتظار داریم از مدیر کل راه و شهر سازی با توجه به قول‌های تلفنی به اینجانب در مورد مناقصه گذاشتن مذکور اقدام لازم به عمل آید تا مشکلات این مسیر برطرف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار