در این استان مرزبندی فکری وجود ندارد و بعضاً شاهد هستیم آنهایی که ادعای لیبرالی، اصلاح‌طلبی، اصولگرایی و حزب‌اللهی دارند در پدیده شوم و تاریکی به نام قومیت با هم متحد می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 21 November 2015
درنشست هم‌اندیشی جوانان اصلاح‌طلب استان کهگیلویه و بویراحمد با سیدباقر موسوی‌جهان‌آباد برخی از نمایندگان اصلاح طلبان در مناطق مختلف استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، حمزه بنام جوان اصلاح‌طلب و نماینده شهرستان کهگیلویه در این نشست با بیان اینکه علاقه مردم بویراحمد به شخصیت سیدباقر موسوی گواه همه چیز است، اظهار کرد: پیر، جوان از هر جای بویراحمد به شما (سیدباقر) علاقه دارند و باید فراتر از مرزها و نژاد و ملیت‌ها به دنبال گسترش اندیشه و تفکر ناب اصلاح‌طلبی باشیم.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد استانی سیاست‌زده‌است نه سیاسی، بیان کرد: قبل از اینکه باید به دنبال توسعه اقتصادی و سیاسی استان باشیم، باید به دنبال توسعه فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم چرا که هنوز مسائل قومی و عشیره‌ای بر اینجا حاکم است.

دراین استان چپ و راست مشخصی وجودندارد

بنام افزود: در این استان مرزبندی فکری وجود ندارد و بعضاً شاهد هستیم آنهایی که ادعای لیبرالی، اصلاح‌طلبی، اصولگرایی و حزب‌اللهی دارند در پدیده شوم و تاریکی به نام قومیت با هم متحد می‌شوند.
وی خطاب به موسوی گفت: این جوانان همان کسانی هستند که قربانی قدرت طلبان دیروز برای رسیدن به قدرت شدند. در مقابل کج‌روی‌ها ایستادند و دوباره به گفتمان اصلاحات در قالب اعتدال اعتماد کردند و آن حماسه را آفریدند.
این جوان اصلاح‌طلب بیان کرد: ما جوانان اصلاح‌طلب تاکید بر اجرای تمام اصول قانون اساسی بدون تنزل هستیم.
بنام گفت: در اداره‌‌کل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد جزء مدیران که از نیروهای قبلی بودند، عملاً هیچ جوان اصلاح‌طلب در سیستم اجرایی وجود ندارد. حال جوانان اصلاح‌طلب حال خوبی نیست.
دراین استان چپ و راست مشخصی وجودندارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار