سرویس ورزشی
رییس هیات بوکس آذربایجان غربی گفت: کسب نخستین مقام قهرمانی کشور توسط تیم منتخب استان، موفقیت بزرگی بود که در سایه اتحاد و همدلی به دست آمد.
کد خبر: ۱۲۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵ 11 November 2015
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مرتضی نظری شامگاه سه شنبه در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور که به میزبانی ارومیه برگزار شد، افزود: کسب مقام قهرمانی در بین تیم های مدعی ایران و با 10 اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم موفقیت غرورآفرینی برای جامعه ورزش استان است. وی اظهار کرد: شهر ارومیه به مدت پنج روز میزبان 310 ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل کادر اجرایی بود و بر اساس نظر سنجی به عمل آمده، همه میهمانان از میزبانی خوب و با کیفیت استان آذربایجان غربی ابراز رضایت و خرسندی کردند. نظری ادامه داد: در کنار اتحاد و همبستگی بسیار خوبی که در بین دست اندرکاران هیات وجود دارد، حمایت اداره کل ورزش و جوانان ، شرکت توزیع برق و سپاه شهدا نقش بسیار مهمی در کسب این موفقیت داشته است. وی ادامه داد: بسیار خرسندیم که در کنار این رویداد ورزشی توانستیم یاد و خاطره 12 هزار شهید آذربایجان غربی را دوباره زنده کنیم .
نظری در ادامه افزود: حضور در لیگ برتر بوکس کشور با حمایت شهرداری میاندوآب و برگزاری جام فجر بین المللی بوکس در بهمن ماه امسال به میزبانی ارومیه یا خوی از دیگر برنامه های هیات بوکس استان تا پایان امسال است.  تیم بوکس آذربایجان غربی با 36 امتیاز و کسب 3 نشان طلا، 2 نقره و یک برنز موفق شد جام طلایی بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور را بالای سر ببرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار