بیشتر کشورهایی که در امر ورزش قهرمانی پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند به دلیل توجه ویژه به ورزش در مدارس بوده است.
کد خبر: ۱۲۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 10 November 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، معاون تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: بیشتر کشورهایی که در امر ورزش قهرمانی پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند به دلیل توجه ویژه به ورزش در مدارس بوده است.
مسعود قبادی بیان کرد: در کشور نیز اگر رشته‌هایی در سطوح بین‌المللی پیشرفت داشته به واسطه توجه به این رشته‌ها در آموزش و پرورش بوده است.
وی در ادامه به استعدادهای فراوان ورزشی در رشته‌های مختلف در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در استان ما رشته‌هایی داریم که با کمی توجه بیشتر قابلیت کسب افتخارات ملی و حتی بین‌المللی در این رشته‌ها وجود دارد.
این مسئول در آموزش و پرورش استان به اهتمام آموزش و پرورش استان برای کمک به رشد ورزش استان اشاره کرد و گفت: در صورتی که اعتبارت بیشتری در اختیار داشته باشیم قادر به انجام کارهای بزرگ خواهیم بود همچنان که با دست خالی دختران دانش‌آموز ما در فوتسال قهرمان کشور شدند.
وی افزود: در دو سال اخیر در مقاطع مختلف تحصیلی دانش‌آموزان ما افتخارات بسیاری برای استان در مسابقات کشوری کسب کردند در حالی که اعتبارات برای هزینه کردن در این بخش نسبت به گذشته بسیار اندک است.
قبادی در ادامه اظهارات خود به آغاز توزیع تجهیزات ورزشی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال بین مدارس استان اشاره کرد و گفت: این تجهیزات در اختیار مدارسی قرار می‌گیرند که از لحاظ تجهیزات با کمبود روبرو هستند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این تجهیزات شامل تجهیزات هندبال، والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون است که در بین آموزشگاه‌های 14 شهرستان و منطقه در استان ما توزیع می‌شود.
قبادی خاطرنشان کرد: اعتبار این تجهیزات از محل درآمدهای اختصاصی حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهیه و تأمین گردیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار