دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: در ادامه مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور 2 نشان برنز برای نمایندگان کرمانشاه قطعی شد و 4 بوکسور نیز از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.
کد خبر: ۱۲۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 09 November 2015
دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: در ادامه مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور ۲ نشان برنز برای نمایندگان کرمانشاه قطعی شد و ۴ بوکسور نیز از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

خدر ولدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ادامه مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور ۴ نماینده کرمانشاه با قبول شکست برابر رقبای خود از گردونه مسابقات حذف شدند و ۲ بوکسور دیگر نیز به یک چهارم نهایی راه یافتند.

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه افزود: در وزن ۶۰ کیلوگرم عرفان سلیمی نتیجه را به بوکسوری از اردبیل واگذار کرد و عباس افشارنیا در وزن ۷۵ کیلوگرم با قبول شکست برابر حریفی از لرستان ار دور مسابقات خارج شد.

ولدی در ادامه گفت: مهرداد عظیمی مشتزن وزن ۸۱ کیلوگرم کرمانشاهی نیز به بوکسوری از تهران باخت و حذف شد و در وزن ۹۱+ سعید نورایی مقابل مشتزن مازندرانی شکست را پذیرا شد.

وی بیان کرد: بیژن کسایی مشتزن  وزن ۶۹ کیلوگرم نیز در مصاف با حریفی از استان سیستان و بلوچستان توانست به پیروزی دست یافته و ضمن سعود به مرحله یک چهارم مسابقات مدال برنز خود را قطعی کند.

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه افزود: در وزن ۹۱ کیلوگرم نیز سالار غلامی توانست بر بوکسوری از اراک پیروز شود و با حضور در مرحله یک چهارم خیال خود را از کسب مدال برنز راحت کند.

ولدی در پایان بیان کرد: بیژن کسایی و سالار غلامی امشب در صورت پیروزی بر حریفان خود به فینال مسابقات راه پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار