مسئول ستاد ازدواج دانشجویی در استان همدان گفت: 97 درصد مردم جهان هدفی در زندگی نداشته و گلایه می کنند که چرا به خواسته های خود نمی رسند.
کد خبر: ۱۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲ 11 March 2015

مسئول ستاد ازدواج دانشجویی در استان همدان گفت: 97 درصد مردم جهان هدفی در زندگی نداشته و گلایه می کنند که چرا به خواسته های خود نمی رسند.

به گزارش ایسنا؛  حجت الاسلام "رضا محمدی" در کارگاه کلیدهای موفقیت که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی همدان برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروزه 75 درصد زندگی های تازه تاسیس، منجر به شکست می شود افزود: 25 درصد افراد طلاق گرفته، 25 درصد تحمل کرده و 25 درصد دیگر نیز انزوای عاطفی دارند در صورتی که 83 درصد این افراد تحصیلکرده هستند.

وی با اشاره به اینکه  موفقیت از ریشه وفق به معنای سازگاری بوده گفت: هر کس که به دنبال موفقیت است باید خود را با شرایط سخت سازگار کرده و به بهترین شکل زندگی کند.

84 درصد شخصیت افراد را می توان از چهره آن ها تشخیص داد

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه 84 درصد شخصیت افراد را می توان از چهره آن ها تشخیص داد، اظهار کرد: پاره ای از شخصیت پارانوئید انسان ها در سن چهار ماهگی اتفاق افتاده که در سنین بالا نمی توان به هیچ وجه آن ها را تغییر داد.

وی ادامه داد: پایه دروغ گفتن از سن سه تا هفت سالگی در افراد شکل گرفته که چنانچه کنترل نشود باعث شده فرد به اعتیاد گرفتار شود.

حجت الاسلام محمدی افزود: کسی که به دروغ گفتن عادت می کند، ابتدا آن را به عنوان حرکت در ذهن آورده، بعد از عادت ذهنی طی 21 تا 40 روز ملکه ذهن شده، بعد از یک سال ادامه  مقوم فصل و به جز لاینفک انسان تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص کنترل عواطف اذعان کرد: بعضی از افراد مدیریتی در کنترل عواطف و احساسات خود ندارند به همین علت در آینده با مشکلات متعددی مواجه خواهند شد.

وی اظهار کرد: انسان ها به دنبال سه میم موفقیت، محبوبیت و مقبولیت هستند و به هیچ وجه از این اهداف دست بر نمی دارند.

افرادی که رقابت می کنند همیشه بازنده اند

حجت الاسلام محمدی در بخش دیگر با اشاره به رقابت گفت: افرادی که وارد رقابت با دیگران می شوند همواره سعی کرده تا حرکت خود را با دیگران بسنجند و در پایان نیز دچار شکست و التهاب شده و در اواسط راه متوقف خواهند شد.

وی در ادامه تصریح کرد: افرادی که به دنبال موفقیت هستند نباید از هر مساله کوچکی ناراحت شوند و کسانی هم که به موفقیت دست نمی یابند همیشه برای کار خود دلایل غیر منطقی آورده و بهانه جویی می کنند.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه با نبود رقابت هم انگیزه از بین می رود، گفت: رقابت باید به شکل سالم باشد تا به دیگران و به خود فرد آسیب نرساند.

یک میلیون دختر مجرد بالای 30 سال در کشور وجود دارد

وی با اشاره به اینکه یک میلیون دختر مجرد بالای 30 سال در کشور وجود دارد، یادآور شد: این افراد باید منتظر بحران های مختلف در زندگی خود باشند چرا که در دنیا برای رسیدن به آرامش هیچ چیز جایگزین رابطه با جنس مخالف ماندگار نخواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار