تابناک گیلان: هیئت ورزش های همگانی بندرانزلی در نظر دارد در راستای اشاعه ی فرهنگ عاشورایی، اولین دوره مسابقه عکاسی (موبایل، دوربین حرفه ای و…) "مهر محرم” را برگزار کند.
کد خبر: ۱۲۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 02 November 2015
تابناک گیلان: هیئت ورزش های همگانی بندرانزلی در نظر دارد در راستای اشاعه ی فرهنگ عاشورایی، اولین دوره مسابقه عکاسی (موبایل، دوربین حرفه ای و…) "مهر محرم” را برگزار کند.

به گزارش تابناک گیلان، علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند با نگاهی آزاد عکس های خود را ارسال نمایند. از جمله موضوعاتی که می تواند مد نظر قرار گیرد: نگاه مردم به محرم، عزاداری گروهی، کودک و محرم، سوگواری در حسینیه ها و مسجد ها، آسیب شناسی عزاداری محرم، تعزیه خوانی، عکاسی از طبخ و توزیع نذورات، نماز عاشورا، شام غریبان و…

شرایط مسابقه:
هر شرکت کننده می تواند ۱ تا ۵ عکس ارسال نماید.
ویرایش عکس ها در حد متعارف قابل قبول است.
عکس های باید در ماه محرم سال ۹۴ تهیه شده باشد.

نحوه برگزاری:
در پایان هیات داوران مسابقه "مهر محرم” پس از ارزیابی نهایی آثار برتر را انتخاب خواهند کرد، گفتنی است عکس هایی که بیشترین امتیازات را کسب کرده باشند در آیین رونمایی به نمایش در خواهند آمد، شایان ذکر است به نفرات اول تا چهارم جوایز ارزنده ای اهدا خواهد گردید.

علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند به یکی از ۲ روش زیر آثار خود را ارسال نمایند:

۱- پست الکترونیکی anzalihamegani@gmail.com
۲- برنامه تلگرام به شماره ۰۹۳۷۰۹۶۷۵۶۸

توجه:
عکس ها حتما باید همراه با ذکر مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه) و شناسنامه هر عکس (ذکر مکان، زمان و نوع مراسم) فرستاده شود.

ارسال اثر و شرکت در مسابقه به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس ها است. در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله عکس حذف می شود.

حداکثر مهلت ارسال آثار تا پایان ساعت اداری سه شنبه ۱۹ آبان می باشد همچنین آیین رونمایی از عکس های ارسالی پنجشنبه ۲۱ آبان از ساعت ۱۰ صبح الی 8 شب در سینما هلال احمر انزلی برگزار خواهد شد.


اولین دوره مسابقه عکاسی




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار