یاد بگیرید اگر بعضی حرام خورده ها اینجا و آنجا در سایت ها و فضای مجازی با خدا مبارزه می کنند، با صراحت بدانید کسی که به حسین بن علی (ع) جسارت کند ،پیغمبر نفرمود حرام زاده است بلکه فرمود زنا زاده است
کد خبر: ۱۱۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 26 October 2015
استاد حوزه و دانشگاه و از علمای برجسته کشور در جمع عزاداران عاشورایی شهر لیکک به تاثیر عاشور در تداوم جامعه اسلامی پرداخت .

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از آوای ماغر،آیت الله مهدی انصاری قمی خاطرنشان کرد:سینه زنی، ابراز عشق و علاقه به شخصیتی که در چنین روزی به جای خدا سرش رابریدند اجر زیادی دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه خطاب به مردم بهمئی اذعان نمود:یاد بگیرید اگر بعضی حرام خورده ها اینجا و آنجا در سایت ها و فضای مجازی با خدا مبارزه می کنند، با صراحت بدانید کسی که به حسین بن علی (ع) جسارت کند ،پیغمبر نفرمود حرام زاده است بلکه فرمود زنا زاده است.
آیت اله انصاری ادامه داد:کسی که پیغمبر را قبول ندارد، نباید در شهر لیکک به عنوان یک شهر مذهبی بماند؛ لرها سلحشور ،ارزشمند و ریشه های دین هستند اما در تمام اقوام ایران منحرف ایجاد کردند.
این عالم برجسته قمی تصریح کرد: کسی که پیامبر اسلام را عرب بداند حرام زاده است، پیامبر عرب نیست، پیامبر اسلام تمام انسانیت است.
آیت اله انصاری افزود:آن حرام خورده هایی که در فضای مجازی می نویسند "توی ایرانی خر، سینه می زنی بر یک عرب خارجی" خود او و نسلش زنا زاده اند،این را پیامبر فرمود که هر کس من و اهل بیت من را دشمنی کند زنا زاده است.
ایشان ادامه داد:آنوقت یک زنا زاده در سایت های بچه های شما بنویسد حسین یک عربِ پسر عموی ابوسفیان است؛ خدا تو را با ابوسفیان محشور کند که مردم را در فضای مجازی منحرف می کنید.
آیت اله انصاری خطاب به کسانی که در فضای مجازی علیه امام حسین (ع) شبهه پراکنی می کنند، گفت: ببین آقایی که برداشتی صحبت های حرامزاده کسروی را پخش کردید، می دانید اینکار یعنی مادر و پدر تو حرام خورده اند؟ می دانید ضدیت با سید الشهدا(ع) یعنی ضدیت با قرآن و خدا؟
آیت اله انصاری خطاب به مردم بهمئی گفت:کتاب بخوانید ،نماز جمعه و جماعت شرکت کنید؛ امروز سید الشهدا برای سرافرازی انسانیت به شهادت رسید ، سید الشهدا همه تاریخ است، همه انسانیت است و در واقع در کربلا رمز انسانیت در مقابل دشمن خدا ایستاد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار