فرماندار همدان با اشاره به اينكه دولت رشد تورم را مهار كرد، گفت: اساس كار دولت اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۱۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸ 09 March 2015

فرماندار همدان با اشاره به اينكه دولت رشد تورم را مهار كرد، گفت: اساس كار دولت اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش مهر، علی تعالی در مراسم معرفی بخشدار جدید همدان با اشاره به اینكه جابجایی مدیران در راستای چابك سازی سیستم انجام می‌شود، عنوان كرد: دولت در سیاست خارجی خود عاقلانه و مدبرانه عمل كرده است.

وی ادامه داد: در مذاكرات هسته ای به خوبی عمل کرده‌ایم و قدرت‌های جهانی سر تعظیم در برابر ایران فرود آورده‌اند.

وی با اشاره به اینكه در عرصه داخلی نیز علی رغم  اینكه دولت با شرایط نابسامانی روبرو بود اما سیاست‌های خوبی را مدنظر قرارداد، بیان داشت: دولت رشد تورم را مهار كرد كه این موضوع نیازمند زمان زیادی است تا نمود خود را در جامعه نشان دهد.

فرماندار همدان ادامه داد: اساس كار دولت اقتصاد مقاومتی است و در عرصه بین المللی نیز نمی‌توانیم از منافع خود بگذریم.

وی با اشاره به اینكه بخشدار جدید شبانه روز باید به دنبال حل مشكلات مردم باشد، بیان داشت: برنامه ریزی در راستای تعامل با مدیران باید مدنظر بخشدار جدید همدان باشد.

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ایران به عنوان یک کشور تاثیر گذار در حوزه‌های مختلف مطرح است، بیان داشت: در  فضای آشفته نمی‌توان مدیریت كرد و پیشرفتی نیز میسر نمی‌شود اما دولت با ایجاد آرامش توانست جایگاه واقعی ایران را در عرصه‌های مختلف نشان دهد.

دولت در عمل نشان داد به قانون مداری الزام دارد

اسماعیل الماسی افزود: باز هم نیاز است كه ثبات بیشتری در امور كشور ایجاد شود چراکه با حرکت دولت به پیشرفت مشخصی می ‌رسیم و اقتصادی که با رشد منفی در دولت سابق مواجه شد، اکنون متوقف شده و به سوی مثبت شدن حركت می كند.

وی ادامه داد: استفاده از کارشناسان و نخبگان از نقاط قوت این دولت است و کارهای مدیریتی و کارشناسی در دولت سابق به حداقل رسیده و اگر مدیریت علمی نباشد هیچ وقت کشوری توسعه نمی یابد.

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان اذعان داشت: با احیا سازمان برنامه ریزی، کشور به سوی برنامه ای عمل کردن می ‌رود چراکه توجه به معیشت مورد تاكید دولت است و رفاه و آرامش مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

الماسی عنوان کرد: دولت در عمل نشان داد به قانون مداری الزام دارد.

وی اظهار داشت: در گذشته کشورهای غربی در تمامی زمینه‌ها از فعالیت نیروگاه اتمی گرفته تا  غنی سازی با ایران مخالفت می ‌کردند، ولی با ایستادگی و درایت رهبری، اكنون در پنج حوزه هسته ای مخالفتی ندارند و در بقیه نیز اصل را پذیرفته ‌اند و فقط روی مقدار و نحوه آن بحث دارند.

الماسی بیان داشت: تنش زدایی در دوران دولت جدید روی داد و در درگیری‌ های بی حاصل کدورت ‌هایی روی داده بود اما اكنون ارتباط با همسایگان ما بهتر شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار