مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: اجاره سوله‌های شهرک صنعتی قبل از اخذ پایان کار ممنوع است.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰ 28 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، هاشم علایی با تأکید بر اینکه هرگونه اجاره سوله‌های صنعتی و تولیدی بدون اطلاع شرکت شهرک‌های صنعتی ممنوعیت دارد، افزود: زمین‌های واگذار شده به تولیدکنندگان برای احداث سوله متناسب با دفترچه و شرایط و مراحل مندرج در آن می‌باشد و سرمایه گذاران می‌بایست بر اساس برنامه زمان بندی شده نسبت به اجرای طرح در موعد مقرر اقدام کنند.

علایی ادامه داد: در صورت راکد ماندن زمین دریافتی، اقدامات و اخطاریه‌های لازم به منظور فسخ و خلع ید اراضی انجام می‌شود تا زمین آزاد شده در اختیار سرمایه‌گذاران جدید قرار داده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بیان کرد: در صورتی که سرمایه گذار نتواند مراحل احداث را به پایان برساند، زمین واگذار شده از وی سلب و نسبت به قلع و قمع محدثات اقدام می‌شود.

وی اظهار کرد: اجاره سوله‌ها قبل از دریافت پایان کار ممنوع است و در صورت گزارش متناسب با مقررات موجود برخورد خواهد شد.

علایی همچنین خاطرنشان کرد: در صورت واگذاری سوله به تولیدکننده دیگر با دارا بودن پروانه تولید و تفاهم طرفین واگذاری سوله صنعتی بلامانع است.

وی در پایان سخنان خود هرگونه خرید و فروش سوله‌های تولیدی و صنعتی در استان را بدون اطلاع شرکت شهرک‌های صنعتی ممنوع دانست و گفت: در صورت اطلاع شرکت معامله ملغی و زمین مربوطه سلب خواهد شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار