رییس مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: مقاومت ملت صبور غزه موجب شده همه مردم دنیا علیه اسراییل بایستند و امروز دنیا علیه رژیم صهیونیستی بوده و نصرت الهی نیز با این مردم مقاوم همراه است.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱ 05 April 2024

به گزارش تابناک‌قم، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مقدس قم، با اشاره به حضور پرشور مردم و حماسه آفرینی آنان، اظهار کرد: حضور مردم در این روز جهانی می‌تواند به شکست رژیم صهیونیستی و پیروزی مظلومان فلسطین کمک کند.

رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام بیان کرد: مردم غزه بیش از ۱۸۰ روز زیر حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند و بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیدند.

وی از آمار بالای شهدای غزه و مظلومیت شهدای بیمارستان شفا یاد و اضافه کرد: مسلمانان باید از مظلومان فلسطین حمایت همه جانبه داشته باشند.

وی اضافه کرد: حضور گسترده مردم بهترین در راهپیمایی روز قدس بهترین پاسخ به اسرائیل غاصب است و این رژیم باید بداند که مردم غزه تنها نیستند و امت اسلام پشتیبان مردم غزه هستند

رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام ادامه داد: مقاومت ملت صبور غزه موجب شده همه مردم دنیا علیه اسرائیل بایستند و امروز دنیا علیه اسرائیل است و نصرت الهی نیز با این مردم مقاوم همراه است و به زودی شاهد زوال این رژیم خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار