مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: از زمان آغاز اجرای طرح جهاد آبرسانی تا پایان سال گذشته ۱۲ هزار و ۹۵۵ نفر در روستا‌ها از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی در قالب طرح جهاد آبرسانی برخوردار شده اند.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴ 26 March 2024

به گزارش تابناک کردستان، محمد فرهاد امروز سه شنبه (۷ فروردین) با بیان این مطلب اظهار کرد: طرح جهاد آبرسانی در قالب تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) - سپاه و بسیج سازندگی کردستان از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شد و در طول ۳۰ ماه قرار است ۱۶۹ روستای استان از نعمت آب شرب بهداشتی به صورت پایدار بهره‌مند شوند.

وی افزود: از این تعداد روستا ۱۲۲ مورد در قالب ۶ مجتمع آبرسانی روستایی و ۴۷ تک روستا قرار دارند و در مجموع ۶۷ هزار نفر از جمعیت روستایی استان زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: تا پیش از اجرای طرح جهاد آبرسانی ۷۶ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند بودند و پس از تکمیل این طرح، جمعیت بهره‌مند از آب شرب پایدار به ۸۰ درصد ارتقا خواهد یافت.

فرهاد تأکید کرد: در سال جدید نیز با تمام توان در راستای آبرسانی به روستا‌های مورد نظر در قالب این طرح کار خواهیم کرد تا موجبات رضایتمندی مردم استان و بهره مندی هرچه بیشتر از نعمت آب شرب فراهم شود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار