مدیرکل جدید آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در اولین ساعات کاری خود در آموزش و پرورش استان با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷ 15 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد محمد جمالی آرند بامداد روز پنجشنبه بیست چهارم اسفندماه در نخستین روز کاری خود با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل بر مزار شهدا، با آرمان‌های مقدس شهدا تجدید میثاق کرد.
جمالی آرند، درحاشیه این برنامه که معاونین و جمعی از همکاران ستادی اداره کل آموزش وپرورش استان نیزحضور داشتند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در اولین ساعات کاری در گلزار شهدای گمنام حاضر شدیم تا ماموریت کاری خود را با آرمان‌های شهدا پیوند دهیم و در مسیر گهربار این عزیزان گام برداریم.
وی، فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مولفه‌های اساسی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و گفت: وظیفه و رسالت ما این است که درجهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به این حوزه عظیم فرهنگی گام برداریم.
جمالی آرند تصریح کرد: اگر امروز توفیق خدمت گذاری به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران نصیب ما شده همه از برکت وجود شهدا و از جان گذشتگی آنهاست.
وی با اشاره به اینکه شهیدان و ایثارگران مظهر عزت، صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آن‌ها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید، گفت: امیداواریم در حوزه مسئولیتی خود به گونه‌ای عمل کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار