رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: هیچ جناح و گروه سیاسی مورد حمایت مسوولان ارشد استان نیستند.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ 29 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی ،بهنام نظری بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: هدف برگزاری انتخابات سالم است بنابراین متولیان حوزه انتخابات در مجموعه استانداری مرکزی از هیچ گروه و جناح سیاسی حمایت نخواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه خبر نتایج انتخابات تنها از ستاد انتخابات استان قابل قبول بوده، گفت: اتمام موعد قانونی تبلیغات، در روز ۱۰ اسفندماه اعلام شده بنابراین هر گونه فعالیت تبلیغاتی نامزدها در این روز برابر قانون ممنوع است و با ستادهای تبلیغاتی که خارج از موعد قانونی تبلیغ کنند برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه ملاک در شمارش آرای انتخابات یک پنجم آرای سالم است که اسامی کاندیداها به درستی در صندوق انداخته شده است، گفت: متأسفانه در هیچ دوره‌ای همچون سال جاری در انتخابات از بخشدار تا مدیرکل به علت تخلف، عزل و برکناری در سطح کشور نداشتیم.

نظری گفت: دولت برای تبلیغات داوطلبان انتخابات بهترین شرایط را با مناظره در صدا و سیما فراهم کرد و همچنین بیش از ۱۸۳ مکان شامل سالن همایش و سالن کنفرانس در استان برای کاندیداها پیش بینی شده بود.

نظری با بیان اینکه شماره حساب داوطلبان انتخاباتی دریافت شده و تمام هزینه‌های آنها مستندسازی شده و بازرسی صورت گرفته است، گفت: هزار و ۸۶ شعبه برای انتخابات استان پیش بینی شده که شامل ۷۴۶ شعبه ثابت، ۳۴۰ شعبه سیار، ۶۲۰ شعبه شهری و ۴۱۴ شعبه روستایی خواهد بود.

وی افزود: تاکنون ۷۴ نفر از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی استان مرکزی از ادامه رقابت‌ها انصراف دادند و هم‌اکنون ۲۸۸ نفر آماده رقابت در سطح استان مرکزی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان آغاز انتخابات را از ساعت ۸ تا ۱۸ روز ۱۱ اسفندماه (فردا) اعلام کرد و افزود: عوامل اجرایی ۲ ساعت قبل از آغاز انتخابات در حوزه حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار