رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از برکناری ۵ مدیر در کرمانشاه به علت جانبداری در انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 27 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر علی شعبانی رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در شورای اداری استان کرمانشاه ضمن اشاره به‌روز سرنوشت‌ساز ۱۱ اسفندماه، اظهار کرد: در راستای ممنوعیت مسائل مربوط به خریدوفروش رأی در استان کرمانشاه، هرگونه تصویربرداری از برگ رأی در شعبه‌های اخذ رأی ممنوع اعلام‌شده و اعضای هیئت اجرایی و ناظران در شعبات اخذ رأی در خصوص برخورد با متخلفین توجیه شده‌اند.

وی افزود: ۳۰ هزار نفر در خصوص اجرای انتخابات ۱۱ اسفندماه مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به خط شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: کمیته بررسی و نظارت بر تبلیغات ستاد انتخاباتی استان کرمانشاه تخلفات صورت گرفته ستاد انتخاباتی نامزدها را موردبررسی و رسیدگی قرار می‌دهیم و در صورت برخورد تخلف با آن‌ها برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی بابیان اینکه با هرگونه جانب‌داری کارمندان و مدیران دولتی برخورده کرده و می‌کنیم گفت: با ۵ مدیر به دلیل جانب‌داری در انتخابات برکنار شده و هشت مدیر به دادستانی معرفی شدند.

شعبانی ضمن اشاره به برخوردات صورت گرفته دیگر با متخلفین خاطرنشان کرد: ۲ معاون فرماندار، یک مدیر شهرستانی، ۲ عضو هیأت اجرایی برکنار و هفت نفر از مدیران استانی و یک مدیرکل به دادستانی معرفی شدند، به ۶ مدیرکل استانی و ۱۰ نفر از بخشداران و ۲۰ نفر از داوطلبان نیز تذکر کتبی داده‌شده است.

وی با اشاره به این‌که اقدامات صورت گرفته با متخلفین باعث تقویت و ایجاد اعتماد اجتماعی خواهد شد، قانون را محور عمل برخوردات با تخلفات تبلیغاتی می‌داند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تلنگری به مدیران کل استان کرمانشاه در خصوص برخورد با مدیران شهرستانی مختلف زد و گفت: باید مواظب بود که ظرفیت و آبروی نظام خدشه‌دار نشود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار