معاون استاندار تهران :
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت : با تبیین برنامه های فاخر شهدای گرانقدر برنامه های تراز انقلاب رویش می کنند.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ 20 February 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری استان، سیدعباس جوهری روز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی برای کنگره ملی شهدای شهرستان های استان تهران که اردیبهشت سال آینده برگزار می شود با اشاره به اهمیت پیگیری قبل و بعد اجرای برنامه های مفهومی با تراز انقلاب اسلامی اظهارداشت: به تاسی و گرفتن ظرفیت های کنگره ملی شهدای پایتخت می توانیم کنگره ملی شهدای شهرستانهای استان تهران را برگزار کنیم.

وی افزود: با سابقه کنگره ملی شهدای پایتخت اکنون برنامه های فاخرتر، بهتر و طراز جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم به شرط آن که مسئولان با دقت بیشتری به این موضوع بپردازند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با تاکید بر اهمیت تبیین برنامه های مهم فرهنگی اجتماعی در شهرستان های استان تهران اذعان داشت: در استان تهران برنامه های بسیار خوبی برگزار می شود اما پیگیری قبل و بعد و سناریو چیدن برای بر داشت از دل برنامه و ایجاد فضا برای برداشت برنامه های دیگر وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت پیگیری برنامه های تبیینی شهرستان ها بیان کرد: انعکاس درست رسانه ی از چند منظر و بهره گیری چندگانه، ابتکارات، سناریو چینی برای ایجاد برنامه های پرمفهوم دیگر و خلق آثار فرهنگ ساز و ترویج کننده فرهنگ ناب اسلامی و تبیین برای خلق برنامه های دیگر از مواردی است که باید به آن پرداخته شود و لازم و ملزوم جامعه امروز است.
در این جلسه نایبی ، شفیقی معاونین استاندار و سردار ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار