فرماندار شهرستان مشکین‌شهر گفت: عملیات جستجوی 3 جوان مفقود شده در شهرستان مشکین‌شهر همچنان تداوم داشته و تیم‌های امداد و نجات از صبح امروز نیز به مناطق مورد نظر برای جستجوی این افراد اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ 19 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، عملیات جستجوی سه جوان مفقود شده در ارتفاعات شهرستان مشکین‌شهر امروز وارد هشتمین روز خود شد و نیرو‌های امداد و نجات در شهرستان مشکین‌شهر همچنان به جستجوی این افراد ادامه می‌دهند.

شهرام محمدی، فرماندار شهرستان مشکین‌شهر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل در خصوص آخرین وضعیت عملیات جستجوی سه جوان مفقود شده مشکین‌شهری اظهار کرد: بر اساس دستور و هماهنگی استاندار اردبیل، بالگرد در روز سه شنبه از منطقه صایین شهرستان نیر پرواز کرده و با همراهی و راهنمایی تیم زمینی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی برای جستجو در منطقه سراب این استان اقدام شد.

وی افزود: خانواده مفقودین یک منطقه جغرافیایی را در منطقه سراب به عنوان احتمال حضور این سه جوان ارائه کرده بودند و هدف از این حرکت نیز جستجوی مفقودین در این منطقه جغرافیایی بود و از این رو، روز سه شنبه علی‌رغم بدی آب و هوا عملیات جستجو توسط تیم زمینی و هوایی انجام شد؛ اما به دلیل شرایط آب و هوایی این عملیات جستجو موفقیت‌آمیز نبود.





فرماندار شهرستان مشکین‌شهر تصریح کرد: روز چهارشنبه بالگرد مجددا پرواز کرده و یک نفر بَلد محلی با معرفی خانواده مفقودین از شهرستان مشکین‌شهر همراه تیم جستجو به پرواز درآمد و منطقه‌ای از کوه سبلان را بررسی کردند و متاسفانه هیچ اثری از مفقودین یافت نشد.

محمدی ادامه داد: روز پنجشنبه نیز هلال احمر آذربایجان شرقی به صورت زمینی به منطقه جغرافیایی مذکور درشهرستان سراب رفته و اطراف منطقه را به صورت کامل بررسی کردند، ولی اثر و نشانه‌ای از سه جوان مفقود شده یافت نشد و از همین رو عملیات جستجو از سمت استان آذربایجان شرقی پایان یافت.

فرماندار شهرستان مشکین‌شهر تشریح کرد: همزمان تیم هلال احمر شهرستان مشکین‌شهر نیز به منطقه اعزام شده و عملیات جستجو را در منطقه‌ی «اوروس اوغلی چمنی» که مجددا توسط خانواده مفقودین به عنوان محل احتمالی حضور این افراد ارایه شده بود، بررسی شد و، اما باز نشانه‌ای از این مفقودین یافت نشد.



آغاز هشتمین روز عملیات جستجوی سه جوان مفقود شده در مشکین‌شهر



محمدی ادامه داد: همزمان با تداوم عملیات جستجوی این جوانان، جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان برگزار شده و تمام ابعاد موضوع و اطلاعات، روش‌ها و مسیر‌های جستجوی مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد که سه نقطه که خانواده به احتمال حضور این مفقودین تاکید دارند بررسی شود.

وی بیان کرد: در همین راستا هیات کوهنوردی ورزش جوانان از صبح امروز با مدیریت هلال احمر شهرستان به منطقه اعزام شدند و عملیات جستجو تا غروب امروز تداوم خواهد یافت.

فرماندار شهرستان مشکین‌شهر با اشاره به تداوم جستجوی مفقودین بیان کرد: عملیات جستجو تا حصول نتیجه نهایی در روز‌های آتی نیز تداوم خواهد یافت و، اما گروه‌های مردمی که احیانا قصد کمک به جستجو هستند توجه داشته باشند که هر گونه کمک به این عملیات باید با هماهنگی ستاد مدیریت بحران مستقر در فرمانداری انجام شود و چرا که اقدامات خودجوش ممکن است سبب به خطر افتادن سلامت این افراد و بروز مشکلات جدید شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار