رئیس ستاد انتخابات استان کردستان برای انتخابات اسفندماه پیش‌رو یک هزار و 296 شعبه ثابت و سیار در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴ 17 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ظهر امروز چهارشنبه در شورای اداری کردستان اظهار کرد: همه ما باید موضوع انتخابات را یک تکلیف برای خود بدانیم تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در استان باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تلاش در راستای مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات باید اولویت همه ما باشد.

وی دعوت از آحاد جامعه برای حضور و مشارکت در انتخابات را ضروری دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم به سهم خود و دستگاه مربوطه در راستای مشارکت مردم نقش‌آفرینی کنیم.

رمضانی تصریح کرد: در حوزه سلامت و امنیت انتخابات تمهیدات ویژه اندیشیده شده و تمام توان خود را بسیج کرده‌ایم که کوچکترین خدشه‌ای به سلامت، امنیت و اجرای انتخابات وارد نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دولت هیچ لیستی در انتخابات ندارد و طبق ماده ۷۳ قانون انتخابات با مسوولان ادارت و سوگیری و تمایل آنان به سمت کاندیدای خاص برخورد قاطع خواهد شد.

وی تدوین اطلس انتخاباتی در حوزه مدیریت هر دستگاه در استان را ضروری دانست و گفت: از برخی دستگاه‌ها در این حوزه گله‌مند هستیم، چون برگزاری انتخابات تنها مربوط به وزارت کشور نیست انتخابات یک موضوع حاکمیتی است و همه دستگاه‌ها در این حوزه تکلیف دارند.

رمضانی اضافه کرد: هر دستگاه تخصصی با وجود ماموریت‌هایی که دارد یک قطعه از پازل سیاسی کشور است و باید به این وظیفه نیز عمل کند.

وی اضافه کرد: نگاه سنتی به مقوله انتخابات دیگر جواب نمی‌دهد باید با برگزاری جلسات متعدد تبیینی مردم را پای صندوق‌های رای آورد و مردم را نسبت به اهمیت مقوله انتخابات و مشارکت در آن آگاه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: باید سناریو‌های دشمنان را در این حوزه خوب بشناسیم و برای مقابله با آن سناریو و برنامه داشته باشیم.

وی گفت: دشمن بیش از دو سال است با برنامه‌ریزی مختلف دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

رمضانی با بیان اینکه دشمن دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است، خاطرنشان کرد: نباید برخی تصمیم‌گیری‌ها موجب ایجاد ناامیدی در مردم شود مدیران کل در اجرای دستورالعمل‌های ملی باید دقت لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: تریبون‌های آزاد، مجامع سیاسی و ... باید مورد توجه قرار گیرد.

رمضانی گفت: برای انتخابات اسفندماه پیش‌رو یک هزار و ۲۹۶ شعبه ثابت و سیار در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان کردستان پیش‌بینی شده است و می‌طلبد همه دستگاه‌ها با ستاد انتخابات استان همراه باشند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار